Соціально-педагогічна проблема здорового способу життя та розвитокособистісної компетенції щодо професійної діяльності

Автор(и)

  • Т. В. Андріанов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3631

Ключові слова:

формування, розвиток, здоровий спосіб життя, особистісна компетентність, спортивно-масові та фізкультурно-оздоровчі заходи, фізична культура, спорт

Анотація

Андріанов Т. В. Соціально-педагогічна проблема здорового способу життя та розвитокособистісної компетенції щодо професійної діяльності.

У статті розглянуто соціально-педагогічні проблеми здорового способу життя та розвитку особистісної компетенції щодо професійної діяльності. Подано компоненти особистісної компетентності з питань здорового способу життя, що ґрунтуються на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки фізичній культурі і спорту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 90

Біографія автора

Т. В. Андріанов, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Апанасенко Г. Л. Избранные статьи о здоровье / Г. Л. Апанесенко. – К., 2005. – 48 с.
2. Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» та інших законодавчих актів України» // Урядовий кур’єр № 2 від 06.01.2010 р.
3. Дрогайцев О. І. Формування інформаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи: [зб. наук. праць]. –Кривий Ріг : КДПУ, 2009. – Вип. 24. – С. 48–53.
4. Сластенин В. А. Профессиональная педагогіки: акмеологический аспект / В. А. Сластенин // Педагогическое образование и наука. – 2002. – № 4. – С. 4–9.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Андріанов, Т. В. (2012). Соціально-педагогічна проблема здорового способу життя та розвитокособистісної компетенції щодо професійної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 410–415. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3631

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про