Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні інформатичних дисциплін майбутніх фахівців з інженерної педагогіки
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3663Ключові слова:
модель використання, мобільні ІКТ, майбутні фахівці з інженерної педагогіки, комп'ютерні наукиАнотація
Ткачук В.В., Щокін В.П., Тронь В.В. Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні комп'ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки.
Мета дослідження: дослідження спрямоване на розробку моделі використання мобільних ІКТ у навчанні комп'ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки. Об'єктом дослідження є модель використання мобільних ІКТ у навчанні комп’ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки. Результати дослідження: розроблена модель використання мобільних ІКТ як інструментів вивчення комп’ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки базується на компетенції, орієнтований на особи та системний підхід з урахуванням принципів професійної освіти, загальних дидактичних, навчання інформатики та мобільного навчання. Він також враховує сучасні умови та тенденції розвитку мобільних ІКТ. Модель включає чотири блоки: цільовий, змістовно-технологічний, діагностики та орієнтований на результат. Відповідно до моделі, зміст навчання комп'ютерних наук складається з 5 основних підрозділів: 1) основи інформатики; 2) архітектура сучасних комп’ютерів; 3) основи алгоритмізації та програмування; 4) програмне забезпечення обчислювальних систем; 5) комп'ютерні технології у професійній діяльності інженерів-педагогів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Rashevska, N., Tkachuk, V.: Technological conditions of mobile learning at high school. Metallurgical and Mining Industry. 3, 161–164 (2015).
Tkachuk, V. V.: Professional ICT-competencies design for the future professionals in Engineering Pedagogy. Information Technologies and Learning Tools. 53 (3), 123–141 (2016). DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v53i3.1411
Tkachuk, V. V.: Diahnostyka rivnia sformovanosti IKT-kompetentnostei maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu (Diagnostics of the level formation ICT-competencies future engineers-pedagogs of
the computer profile). Scientific notes. Series: Problems of methodology of physical-mathematical and technological education. 2 (11), 205–212 (2017). DOI: https://doi.org/10.12987/9780300133349-012
Savelev, A. Ia., Semushkina, L. G., Kagermanian, V. S.: Model formirovaniia spetcialista s vysshim obrazovaniem na sovremennom etape (The model of the formation of a specialist with a higher education at the present stage). Scientific and Research Institute of Higher Education, Moscow (2005).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вікторія Ткачук, Вадим Щокін, Віталій Тронь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.