Самостійна робота студентів як фактор формування професійної крмпетентності майбутнього фахівця
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4495Ключові слова:
самостійність, мотивація, самоорганізованість, самоконтроль, цілеспрямованість, професійні компетенціїАнотація
У статті розглядається питання аспектів організації самостійної роботи студентів як важливої сккладової навчально-виховного процесу вищого навчального закладу і питань формування і розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 79
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Білоус В. Т. Основи організації та методики викладання у вищій школі / В. Т. Білоус, Л. І. Горюнова, А. В. Цимбалюк, С. Я. Цимбалюк. — Ірпінь, 2001. — 144 с.
2. Вачевський М. В. Особливості випливу конкуренції на рівень освіти та підготовки професійних компетенцій марктологів / М. В. Вачевський // Молодь і ринок. — 2006. — № 7 (22). — С. 20-25.
3. Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / [М. Ф. Степков, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В, Грубінко] : під ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль, 2004. — 384 с.
4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. — М., 2004. — 287 с. — (Труды методологического семинара «Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы»).
5. Ігнатов В. Г., Белолипецький В. К. Професійна культура й професіоналізм державної служби: контекст історії й сучасність. Навчальний посібник. — Ростов н/Д : видавничий центр «Март», 2000. — 256 с.
6. Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції [«Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: метоли, досвід, перспектива»], (Київ, 13 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України. — К. : Азимут-Україна, 2009. — 103 с.
7. Ничкало Н. Г. Стандарти проф. освіти: проблеми методології і творчих пошуків // Професійна освіта: педагогіка і психологія. — К. : ВІПОЛ, 2000. — 486 с.
8. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: [зб. наук. праць. Випуск 10 / Під ред. В. М. Мадзігона]. — К. : Інститут реклами, 2007. — 276 с.
9. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. Посібник / за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. — К. : КНЕУ, 2007. — 240 с.
10. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник. — К. : Міленіум, 2006. — 320 с.
11. Соколова Г. Н. Праця й професійна культура (досвід соціологічного дослідження) / Науч. ред. Е. М. Бабосов. — Мн. : Із БГУ, 1980. — 144 с.
12. Цехмістрова Г. С. Методична роботі у вищому навчальному закладі освіти / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. — 2001. — Випуск 29. — 127 с.
2. Вачевський М. В. Особливості випливу конкуренції на рівень освіти та підготовки професійних компетенцій марктологів / М. В. Вачевський // Молодь і ринок. — 2006. — № 7 (22). — С. 20-25.
3. Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / [М. Ф. Степков, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В, Грубінко] : під ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль, 2004. — 384 с.
4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. — М., 2004. — 287 с. — (Труды методологического семинара «Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы»).
5. Ігнатов В. Г., Белолипецький В. К. Професійна культура й професіоналізм державної служби: контекст історії й сучасність. Навчальний посібник. — Ростов н/Д : видавничий центр «Март», 2000. — 256 с.
6. Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції [«Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: метоли, досвід, перспектива»], (Київ, 13 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України. — К. : Азимут-Україна, 2009. — 103 с.
7. Ничкало Н. Г. Стандарти проф. освіти: проблеми методології і творчих пошуків // Професійна освіта: педагогіка і психологія. — К. : ВІПОЛ, 2000. — 486 с.
8. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: [зб. наук. праць. Випуск 10 / Під ред. В. М. Мадзігона]. — К. : Інститут реклами, 2007. — 276 с.
9. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. Посібник / за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. — К. : КНЕУ, 2007. — 240 с.
10. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник. — К. : Міленіум, 2006. — 320 с.
11. Соколова Г. Н. Праця й професійна культура (досвід соціологічного дослідження) / Науч. ред. Е. М. Бабосов. — Мн. : Із БГУ, 1980. — 144 с.
12. Цехмістрова Г. С. Методична роботі у вищому навчальному закладі освіти / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. — 2001. — Випуск 29. — 127 с.
Downloads
Опубліковано
22-10-2021
Як цитувати
Зайчук, Г. М., & Романова, М. І. (2021). Самостійна робота студентів як фактор формування професійної крмпетентності майбутнього фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 145–150. https://doi.org/10.31812/educdim.4495
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. М. Зайчук, М. І. Романова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.