Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4499Ключові слова:
педагогічна освіта, гармонізація освіти, контроль знаньАнотація
Гармонізація інтелектуальної та емоційної складових навчання на кожному його етапі є запорукою отримання студентами фундаментальної, якісної освіти. Впровадженя інтелектуально-емоційних підходів у навчальний процес. Показано на прикладі організації контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 81
Посилання
1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. Підручник для студ., аспір. та молодих викладачів навч. Закладів / А. М. Алексюк. — К. : Либідь, 1998. — 560 с.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.
Downloads
Опубліковано
23-10-2021
Як цитувати
Столяренко, В. Г. (2021). Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 163–166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. Г. Столяренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.