Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії

Автор(и)

  • В. Г. Столяренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Ключові слова:

педагогічна освіта, гармонізація освіти, контроль знань

Анотація

Гармонізація інтелектуальної та емоційної складових навчання на кожному його етапі є запорукою отримання студентами фундаментальної, якісної освіти. Впровадженя інтелектуально-емоційних підходів у навчальний процес. Показано на прикладі організації контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 43

Біографія автора

В. Г. Столяренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат хімічних наук, доцент

Посилання

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. Підручник для студ., аспір. та молодих викладачів навч. Закладів / А. М. Алексюк. — К. : Либідь, 1998. — 560 с.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.

Downloads

Опубліковано

23-10-2021

Як цитувати

Столяренко, В. Г. (2021). Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії. Educational Dimension, 32, 163–166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної