Показники становлення професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Автор(и)

  • Д. В. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4502

Ключові слова:

активність, професійна активність, показники професійної активності

Анотація

У статті автор проводить теоретичне дослідження показників становлення професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Висвітлюється роль даного процесу і аналізуються показники активності у період професійного навчання студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 44

Посилання

1. Абдульханова-Славская К. А. Деятельность и психология личности / К. А. Абдульханова-Славская. — М. : Наука, 1980. — 334 с.
2. Архангельський С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерніе основы и методы / С. И. Архангельський. — М. : Высшая школа, 1980. — 396 с.
3. Бабанський Ю. К. Педагогика высшей школы / Ю. К. Бабанський. — Ростов-на-Дону : Изт-во рост. Ун-та, 1972. — 121 с.
4. Буряк В. К. Педагогічна культура: теоретико-методологічний аспект / В. К. Буряк. — К. : Деміург, 2005. — 228 с.
5. Егорова С. В. Развитие исполнительской активности будущего учителя музыки в процессе его фортепианной подготовки: дис. … канд. пед. Наук: 13.00.02 / С. В. Егорова. — Москва, 1998.

Downloads

Опубліковано

23-10-2021

Як цитувати

Бондаренко, Д. В. (2021). Показники становлення професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Educational Dimension, 32, 176–180. https://doi.org/10.31812/educdim.4502

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної