Формування культури економічного мислення майбутніх учителів географії як педагогічна проблема

Автор(и)

  • О. В. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4581

Ключові слова:

економічне мислення, економічна культура

Анотація

У статті розглядається проблема формування культури економічного мислення майбутніх учителів географії. Автором аналізується різні підходи до визначення понять «економічне мислення» та «економічна культура».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 89

Біографія автора

О. В. Бондаренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Лукаш С. В. Педагогічне розуміння економічного мислення / С. В. Лукаш // Педагогіка і психологія. – 1999. – С. 26-34.
2. Лукаш С. В. Формування економічного мислення підлітків у процесі навчально-трудової діяльності : автореф. дис.. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / С. В. Лукаш. – Київ, 2001. – 20 с.
3. Зиброва О. Г. Формированые системы экономических знаний в профессиональном образования студентов технического вуза : автореферат дис. на соискание науч. степени. … канд. пед. наук спец.. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. Г. Зиброва. – Тольятти, 2000. – 24 с.
4. Лукашевич М. П. Соціологія економіки / М. П. Лукашевич. – Режим доступу до джерела: http://tourlib.net/books_others\lukashevych_pos.htm
5. Надточнєва О. О. Формування економічної культури особистості старшокласників з використанням засобів мистецтва : автореф. дис.. на здобуття наук. ступеня канд.. пед.. наук спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. О. Надточнєва. – Луганськ, 2000. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Бондаренко, О. В. (2011). Формування культури економічного мислення майбутніх учителів географії як педагогічна проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 277–281. https://doi.org/10.31812/educdim.4581

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної