Формування емоційної культури майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки та вивчення курсу «Історія педагогіки»

Автор(и)

  • О. В. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4594

Ключові слова:

емоції, відчуття, емоційні переживання, емоційна культура особистості

Анотація

У статті досліджується проблема формування емоційної культури майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки. Уточнено сутність поняття «емоційна культура особистості».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 45

Посилання

1. Бахтиярова В. Ф. Современные подходы к качеству образования: сборник учебно-методических разработок / Валентин Федоровна Бахтиярова. – Уфа : БИРО, 2007. – 247 с.
2. Вилюнас В. К. Психология эмоциональных явлений / В. К. Вилюнас. – М. : Изд-во МГУ, 1976. – 43 с.
3. Вилюнас В. К. Основные проблемы психологической теории эмоций / В. К. Вилюнас // Психология эмоций : тексты. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – С. 3-26
4. Додонов Б. И. В мире эмоций / Б. И. Додонов. – К. : Политиздат Украины, 1987. – 139 с.
5. Изард К. Эмоции человека : пер. с англ. / Кэррол Изард. – М. : Изд-во МГУ, 1980. – 267 с.
6. Изард К. Психология эмоций : пер. с англ. . / Кэррол Изард. – Санкт-Петербург, 2000. – 234 с.
7. Павленко Т. Емоції, емоції… : Комунікативні аспекти емоційного розвитку / Т. Павленко // Палітра педагога. – 2003. – № 2. – С. 19-21.
8. Психология : словарь / [ред. А. В. Петровский]. – М. : Политиздат, 1990. – 417 с.
9. Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций : пер. с польского / Я. Рейковский. – М. : Прогресс, 1979. – 274 с.
10. Рубінштейн С. Л. Основи загальної психології / Сергій Леонідович Рубінштейн. – М. : Педагогіка, 1992. – 330 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Щербина, О. В. (2011). Формування емоційної культури майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки та вивчення курсу «Історія педагогіки». Educational Dimension, 32, 337–341. https://doi.org/10.31812/educdim.4594

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе