Психолого-педагогічні особливості емоційного вигорання педагогів

Автор(и)

  • Н. В. Гордієнко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4603

Ключові слова:

емоційне вигорання, вигорання, синдром, депресія, тривога вигорання, виснаження

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано особливості та передумови виникнення емоційного вигорання педагогів, а також фактори, які випливають на формування та розвиток даного явища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 138

Біографія автора

Н. В. Гордієнко, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Бойко В. В. Енергія емоцій в спілкуванні: погляд на себе і на останніх / В. В. Бойко. – М. : Філін, 1996. – 252 с.
2. Орел В. Е. Феномен выгорания в зарубежной психологи: Эмпирические исследования и перспективы / В. Е. Орел // Психологический журнал. – 2001. – Т. 22. - № 1. – С. 90-101.
3. Прохорова А. В. Короткий психологічний словник. – К. : Наукова думка, 1985. – 303 с.
4. Психология менеджмента: [учебник для вузов] / под. ред. Г. С. Никифорова. – СПб., 2004. – 639 с.
5. Синдром «професійного вигорання» та професійна кар’єра працівників освітніх організацій / под ред.. С. Д. Макаренка, Л. М. Карамушки, Т. В. Зайчикової. – К. : Мфленіум, 2004. – 264 с.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Гордієнко, Н. В. (2011). Психолого-педагогічні особливості емоційного вигорання педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 389–394. https://doi.org/10.31812/educdim.4603

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе