Особливості розвитку творчих здібностей, спрямовані на розвиток творчого потенціалу студентів

Автор(и)

  • Т. М. Костенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4609

Ключові слова:

творчі здібності, творча особистість

Анотація

У статті розглядаються характерні особливості розвитку творчих здібностей як елементи складної інтегральної особистісно-діяльнісної характеристики людини, завдяки яким відбувається здійснення особистістю творчої діяльності й досягнення високого рівня розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 57 / PDF downloads: 44

Посилання

1. Андрєєв В. І. Діалектика виховання і самовиховання творчої особи / В. І. Андрєєв. – Казань : Вид-во Казанського університету, 1988. – 238 с.
2. Дорошкевич А. М. Проблема розвитку творчих здібностей студентів технічних вузів. (Матеріали лекцій, прочитаних в Політехнічному музеї на факультеті програмованого навчання) / А. М. Дорошкевич. – М. : Вид-во «Знання», 1974. = 36 с.
3. Зелєєва В. П. Сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів, що вчаться в Болгарії : дис. … канд.. пед.. наук / В. П. Зелєєва ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1992. – 178 с.
4. Коханович Л. І. Філософсько-методологічні проблеми творчості / Л. І. Коханович // Розвиток творчої активності студентів в навчальній науково-дослідницькій і соціально-політичній діяльності : сб. наук. тр. – М. : НІЇВШ, 1990. – С. 5-14.
5. Коханович Л. І. Розвиток творчої активності студентів в процесі навчальної, наукової, виробничої і суспільно-політичної діяльності / Л. І. Коханович, Т. П. Севостянова та ін.. – М. : НІЇВШ, 1990. – Вип. 2. – 52 с.
6. Лук А. Н. Психологія творчості / А. Н. Лу. – М. : Наука, 1978. – 127 с.
7. Лейтес Н. С. Про розумову обдарованість / Н. С. Лейтес. – М. : Вид-во Академії педагогічних наук РРФСР, 1960. – 215 с.
8. Немов Р. С. Психологія : навч. пос. для студентів вищ. пед. навчальн. закладів : у 3 кн. – Кн. 1. Загальні основи психології / Р. С. Немов. – М. : Гуманіт.-вид. центр ВЛАДОС, 1997. – 688 с.
9. Педагогіка наших днів / Ш. А. Амонашвілі, В. Ф. Шаталов, С. Н. Лисенкова, В. П. Бедерханова. – Краснодар : Кн. вид-во, 1989. – 388 с.
10. Пономарьов Я. А. Психологія творчості і педагогіка / Я. А. Пономарьов. – М. : Педагогіка, 1976. – 280 с.
11. Ратнер Ф. Л. Дидактичні концепції і сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів у науковій діяльності за кордоном : дис. … д-ра пед.. наук / Ф. Л. Ратнер ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1997. – 324 с.
12. Рубінштейн С. Л. Основи загальної психології / С. Л. Рубінштейн. – Спб. : ЗАТ Видавництво «Пітер», 1999. – 720 с.
13. Самарин Ю. А. Виховання здібностей у дітей / Ю. А. Самарин. – Ленінград: Лен. вид., 1954. – 41 с.
14. Самарин Ю. А. Проблеми розвитку загальних і спеціальних здібностей до навчання / Ю. А. Самарин // Вчені записки БРЕШУ, Вип. 19. № 287. Психологія. Здібності і потреби. – Ленінград: Вид-во Ленінградського ун-та, 1960. – С. 20-36.
15. Теплов Б. М. Психологія музичних здібностей / Б. М. Теплов. – М. : Освіта, 1947. – 53 с.
16. Шуртакова Т. В. Формування наукового світогляду студентів як чинник інтенсифікації їх творчої діяльності / Т. В. Шуртакова // Інтенсифікація творчої діяльності студентів. – Казань : Вид-во КДу, 1990. – С. 96-105.
17. Kehler J. Didaktik eines Studienreformmodells. – Verlag : Weinheim und Basel Beltz, 1973. – 212 S.
18. Remouchamps R., Mathot R. Creativiteet chamgements socioculturels. Bruxelles, Vaouvriere, 1976. – 119 p.
19. Schenke G. Kreativitat und Studiengang / G. Schenke // Das Hochschulwesen. – 1990. – No. 5. – S. 159-160.
20. Taylor C. W. How many types of giftedness can your program tolerate? // J. of Creative Behavior. – Buffalo ; N. Y. – 1978. – Vol. 12. – No. 1. – P. 39-51.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Костенко, Т. М. (2011). Особливості розвитку творчих здібностей, спрямовані на розвиток творчого потенціалу студентів. Educational Dimension, 32, 417–426. https://doi.org/10.31812/educdim.4609

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе