Превенція адитивної поведінки підлітків як психолого-педагогічна проблема

Автор(и)

  • Ю. С. Кулінка Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4618

Ключові слова:

адикція, адиктивна поведінка, наркоманія, наркотична залежність, психоактивні речовини

Анотація

У даній статті розглянуті основні характеристики, нові підходи до поняття «адитивної поведінки», розкрито особливості та фактори, що зумовлюють вживання підлітками наркотичних речовин. Розглянуто особливості превентивної педагогіки у попередженні наркоманії, виявлення причин хімічної залежності підлітків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 163

Біографія автора

Ю. С. Кулінка, Криворізький державний педагогічний університет

асистент

Посилання

1. Безпалько О. В, Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації / О. В. Безпалько // Соціальна педагогіка / За ред.. проф.. А. Й. Капської. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – С. 225-238.
2. Дорога в мареві: Інформаційний посібник із проблем наркотичної залежності / [Кириченко В. В., Крупський О. П., Слабоспицька О. В.]. – Дніпропетровськ: БРИК, 2001. – 288 с.
3. Змановская Е. В. Девиантология: (Психология отклоняющегося поведения): Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М. : Издательський центр «Академия», 2003. – 288 с.
4. Рожков М. И. Профилактика наркомания у подростков пособие / М. И. Рожков, М. А. Ковальчук. – М. : Гуманит. узд. центр ВЛАДОС, 2004. – 144 с.
5. Сманцер А. П. Превентивная педагогіка: методология, теорія, методика / А. П. Сманцер, Е. М. Рангелова. – Минск : ЬГУ, 2008. – 263 с.
6. Шишковец Т. А. Осложненное поведение подростков: Причины, психолого-педагогическое сопровождение, коррекция: Справочные материалы / Т. А. Шишковец. – М. : 5 за знание, 2006. – 192 с. – (Классному руководителю).

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Кулінка, Ю. С. (2011). Превенція адитивної поведінки підлітків як психолого-педагогічна проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 472–478. https://doi.org/10.31812/educdim.4618

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе