Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи

Автор(и)

  • Н. А. Ковчин Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4626

Ключові слова:

дидактична модель, географічна освіта, комплексна діагностична методика

Анотація

Розкриття доцільність моделювання географічної освіти як важливого чинника оптимізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 56 / PDF downloads: 49

Біографія автора

Н. А. Ковчин, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат пед. наук

Посилання

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либудь, 1997. – 376 с.
2. Кирсанов А. А. Педагогическте основы индивидуализацыи учебной деятельности учащихся: дисс. … доктора пед. наук / Кирсанов А. А. – Л., 1982. – 434 с.
3. Корчуганова І. П. Діагностика інтелекту як складова відбору учнів у профільні гімназійні класи: методичні рекомендації / І. П. Корчуганова // Практична психологія. – Суми, 1992. – С. 194-196.
4. Сікорський П. І. Теоретико-методологічні основи диференційованого навчання. Львів: Каменяр, 1998. – 196 с.
5. Советский энциклопедический словарь. – М. 1987.
6. Философский словарь. – М., 1994. – Т. 3. – 444 с.
7. Хмель Оксана Валеріївна. Дидактичні умови організації дистанційного навчання студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів: автореф. … канд.. пед.. наук: 13.00.09 «Теорія навчання» / О. В. Хмель. – К., 2006.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Ковчин, Н. А. (2011). Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи. Educational Dimension, 32, 513–520. https://doi.org/10.31812/educdim.4626

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи