Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4626Ключові слова:
дидактична модель, географічна освіта, комплексна діагностична методикаАнотація
Розкриття доцільність моделювання географічної освіти як важливого чинника оптимізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 66
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либудь, 1997. – 376 с.
2. Кирсанов А. А. Педагогическте основы индивидуализацыи учебной деятельности учащихся: дисс. … доктора пед. наук / Кирсанов А. А. – Л., 1982. – 434 с.
3. Корчуганова І. П. Діагностика інтелекту як складова відбору учнів у профільні гімназійні класи: методичні рекомендації / І. П. Корчуганова // Практична психологія. – Суми, 1992. – С. 194-196.
4. Сікорський П. І. Теоретико-методологічні основи диференційованого навчання. Львів: Каменяр, 1998. – 196 с.
5. Советский энциклопедический словарь. – М. 1987.
6. Философский словарь. – М., 1994. – Т. 3. – 444 с.
7. Хмель Оксана Валеріївна. Дидактичні умови організації дистанційного навчання студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів: автореф. … канд.. пед.. наук: 13.00.09 «Теорія навчання» / О. В. Хмель. – К., 2006.
2. Кирсанов А. А. Педагогическте основы индивидуализацыи учебной деятельности учащихся: дисс. … доктора пед. наук / Кирсанов А. А. – Л., 1982. – 434 с.
3. Корчуганова І. П. Діагностика інтелекту як складова відбору учнів у профільні гімназійні класи: методичні рекомендації / І. П. Корчуганова // Практична психологія. – Суми, 1992. – С. 194-196.
4. Сікорський П. І. Теоретико-методологічні основи диференційованого навчання. Львів: Каменяр, 1998. – 196 с.
5. Советский энциклопедический словарь. – М. 1987.
6. Философский словарь. – М., 1994. – Т. 3. – 444 с.
7. Хмель Оксана Валеріївна. Дидактичні умови організації дистанційного навчання студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів: автореф. … канд.. пед.. наук: 13.00.09 «Теорія навчання» / О. В. Хмель. – К., 2006.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Ковчин, Н. А. (2011). Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 513–520. https://doi.org/10.31812/educdim.4626
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. А. Ковчин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.