УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4644Ключові слова:
засоби етнопедагогіки кримськотатарського народу, виховання молодших школярівАнотація
У статті розкриваються оптимальні шляхи впровадження системи засщ етнопедагогіки кримськотатарського народу у навчально-виховний процес початкові школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 88
Посилання
1. Асанова 3. Методи виховання в кримськотатарській етнопедагогіці / 3. Асанова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук, праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; ред. кол.: Побірченко Н. С, та інші. - К.: Міленіум, 2005. - Випуск 11. - 282 с.
2. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: науково-метод. посібник / І. Д. Бех. - К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
3. Зарединова Э. Р. Формирование нравственно-ценностных взаимоотношений родителей младшего школьного возраста в современной крьмскотатарской семье: - канд. пед. наук: 13.00.07 / Зарединова Зльвира Рифатовна; Институт проблем воспитания АПН Украйни. - К., 2004. - 253 с.
4. Костюк Г. С. Избранньїе психологические труды / Г. С. Костюк; под ред. Л. Н. Проколиенко; АПН Украины. - К., 2004. - 253 с.
5. Мустафаева З. И. Воспитание дошкольников средствами зтнопедагогики в крымско-татарских семьях: дис... канд. пед. наук: 13.00.08. / Мустафаева Зюре Исмаиловна. - К., 2001. - 199 с.
6. Середня освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання / за заг. ред. В. С. Журавського. - К.: Форум, 2004. - 1084 с.
7. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ в початковій школі / автори-упорядники О. В. Лесіна, В. П. Телячук. - X.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. - 112 с.
8. Хайруддинов М. А. Этнопедагогика крымско-татарского народа: Монография. - М. А. Хайруддинов. - К.: Наук, світ, 2002. - 335 с.
9. Толстой Л. Н. Педагогические сочинения / Лев Николаевич Толстой; соавт. Н. В. Вейкшан (Кудрявая). - М.: Педагогика, 1989. - 544 с.
2. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: науково-метод. посібник / І. Д. Бех. - К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
3. Зарединова Э. Р. Формирование нравственно-ценностных взаимоотношений родителей младшего школьного возраста в современной крьмскотатарской семье: - канд. пед. наук: 13.00.07 / Зарединова Зльвира Рифатовна; Институт проблем воспитания АПН Украйни. - К., 2004. - 253 с.
4. Костюк Г. С. Избранньїе психологические труды / Г. С. Костюк; под ред. Л. Н. Проколиенко; АПН Украины. - К., 2004. - 253 с.
5. Мустафаева З. И. Воспитание дошкольников средствами зтнопедагогики в крымско-татарских семьях: дис... канд. пед. наук: 13.00.08. / Мустафаева Зюре Исмаиловна. - К., 2001. - 199 с.
6. Середня освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання / за заг. ред. В. С. Журавського. - К.: Форум, 2004. - 1084 с.
7. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ в початковій школі / автори-упорядники О. В. Лесіна, В. П. Телячук. - X.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. - 112 с.
8. Хайруддинов М. А. Этнопедагогика крымско-татарского народа: Монография. - М. А. Хайруддинов. - К.: Наук, світ, 2002. - 335 с.
9. Толстой Л. Н. Педагогические сочинения / Лев Николаевич Толстой; соавт. Н. В. Вейкшан (Кудрявая). - М.: Педагогика, 1989. - 544 с.
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Асанова, З. (2011). УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 46–52. https://doi.org/10.31812/educdim.4644
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 З. Асанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.