ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Э. З. Топчук РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4646

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, топоніми, мікротопоніми, інтернаціональна свідомість, культура

Анотація

У статті розглядаються топоніми рідного краю, як одна з невід'ємних і найважливіших складових соціокультурної компетентності учнів початкової школи та роль сформованості даної компетентності на сучасному етапі розвитку суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 88

Біографія автора

Э. З. Топчук, РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

преподаватель

Посилання

1. Програми для середньої школи. 1-4 класи. К.: «Початкова школа». - 2006. - 432 с.
2. Гудзик И. Ф. Компетентностно ориентированное обучение русскому языку в начальных классах (в школах с украинским языком обучения) / Й. Ф. Гудзик. - Чернівці: Видавничий дім «Букрек», 2007. - 496 с.
3. Майорова Т В. История родного края в географических названиях: монография / Т. В. Майорова - Тула, 2009. - 176 с.
4. Попов А. И. Географические названия (введение в топонимику) / А. Й. Попов. - Л. - М.: Наука, 1965. - 181 с.

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Топчук, Э. З. (2011). ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 63–69. https://doi.org/10.31812/educdim.4646

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи