ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4647Ключові слова:
мовно-мовленнєва компетенція, комунікативна компетенція, профільна освітаАнотація
У статті висвітлено питання, які стосуються проблеми формування мовно-мовленнєвої компетенції учнів профільних класів, визначено сутність основних понять: мова, компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, комунікативна компетенція.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 77
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Бвкум З. П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії: Монографія / Зінаїда Павлівна Бакум. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2008. - 338 с.
2. Богуш А. М. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання у школі / А. М. Богуш, Н. С. Шиліна. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. - 335 с.
3. Божович Е. Д. Развитие языковой компетенции школьников: проблеми й подходы / Е. Д. Божович // Вопр. психологии. - 1997. - № 1. - С. 33-34
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад, і голов. ред. В. Т. Бусел. - К.; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2003. - 1440 с.
5. Злобин Д. Психолингвистика / Д. Злобин; под общ. ред. А. А. Леонтьева. - М. : Прогресс, 1976. - 350 с.
6. Калмиков Л. О. Комунікативний підхід до розвитку мовлення / Л. О. Калмиков // Педагогіка і психологія. - 1996. - № 1. - С. 51-55.
7. Львов М. Р. Речь младших школьников в пути ее развития: пособие для учителя / М. Р. Львов. - М. : Просвещение, 1775. - 176 с.
8. Методика навчання рідної мови в середніх освітніх закладах; за ред. М. І. Пентилюк. - К. : Ленвіт, 2003. - 264 с.
9. Пентилюк М. І. Наукові засади комунікативної спрямованості у навчанні рідної мови / М. І. Пентилюк. // Українська мова та література в школі. - 1990. - № 3. - С. 8-10.
10. Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах / С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна, А. В. Нікітіна, І. В. Гайдаєнко, Т. Г. Окуневич, 3. П. Бакум, Н. М. Дика; за ред. М. І. Пентилюк. - К.: Ленвіт, 2003. -
302 с.
11. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / О. О. Селіванова. - К. : Вид-во Українського фітосоціологічного центру, 1999. - 148 с.
12. Хомский Н. Аспекты теории синтаксиса / Н. Хомский. - М.: Изд-во МГУ, 1972. - 170 с.
13. Хомский Н. Язык и мышление / Н. Хомский. - М., 1972. - 192 с.
14. Щерба Л. В. Языковая система и речевая деятельность / Л. В. Щерба. — Л. : Наука, 1974. - 428 с.
2. Богуш А. М. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання у школі / А. М. Богуш, Н. С. Шиліна. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. - 335 с.
3. Божович Е. Д. Развитие языковой компетенции школьников: проблеми й подходы / Е. Д. Божович // Вопр. психологии. - 1997. - № 1. - С. 33-34
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад, і голов. ред. В. Т. Бусел. - К.; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2003. - 1440 с.
5. Злобин Д. Психолингвистика / Д. Злобин; под общ. ред. А. А. Леонтьева. - М. : Прогресс, 1976. - 350 с.
6. Калмиков Л. О. Комунікативний підхід до розвитку мовлення / Л. О. Калмиков // Педагогіка і психологія. - 1996. - № 1. - С. 51-55.
7. Львов М. Р. Речь младших школьников в пути ее развития: пособие для учителя / М. Р. Львов. - М. : Просвещение, 1775. - 176 с.
8. Методика навчання рідної мови в середніх освітніх закладах; за ред. М. І. Пентилюк. - К. : Ленвіт, 2003. - 264 с.
9. Пентилюк М. І. Наукові засади комунікативної спрямованості у навчанні рідної мови / М. І. Пентилюк. // Українська мова та література в школі. - 1990. - № 3. - С. 8-10.
10. Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах / С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна, А. В. Нікітіна, І. В. Гайдаєнко, Т. Г. Окуневич, 3. П. Бакум, Н. М. Дика; за ред. М. І. Пентилюк. - К.: Ленвіт, 2003. -
302 с.
11. Селіванова О. О. Актуальні напрями сучасної лінгвістики (аналітичний огляд) / О. О. Селіванова. - К. : Вид-во Українського фітосоціологічного центру, 1999. - 148 с.
12. Хомский Н. Аспекты теории синтаксиса / Н. Хомский. - М.: Изд-во МГУ, 1972. - 170 с.
13. Хомский Н. Язык и мышление / Н. Хомский. - М., 1972. - 192 с.
14. Щерба Л. В. Языковая система и речевая деятельность / Л. В. Щерба. — Л. : Наука, 1974. - 428 с.
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Зінченко, В. М. (2011). ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 69–75. https://doi.org/10.31812/educdim.4647
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. М. Зінченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.