МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4649Ключові слова:
профільне навчання, пізнавальний інтересАнотація
У статті розглянуті особливості та завдання вивчення географії в старшій профільній шкоді, подані моделі розвитку пізнавального інтересу до географії в класах різного профілю.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 74
/ PDF downloads: 84
Посилання
1. Корнєєв В. П. Методичні засади розвитку пізнавальних інтересів учнів основної школи в процесі вивчення географії: дис. докт. пед. наук / В. П. Корнєєв. - К., 1996. - 347 с.
2. Концепція профільного навчання в старшій школі / Інформаційний збірник Мін-ства освіти і науки України № 28-29, жовтень 2009 р. // Пед. преса. - С. 57-64.
3. Лернер Й. Я. Главное в процессе обучения / Й. Я. Лернер // География в школе. - 1991. - № 4. - С. 43-44.
2. Концепція профільного навчання в старшій школі / Інформаційний збірник Мін-ства освіти і науки України № 28-29, жовтень 2009 р. // Пед. преса. - С. 57-64.
3. Лернер Й. Я. Главное в процессе обучения / Й. Я. Лернер // География в школе. - 1991. - № 4. - С. 43-44.
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Варфоломєєва, І. М. (2011). МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 83–88. https://doi.org/10.31812/educdim.4649
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. М. Варфоломєєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.