МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • І. М. Варфоломєєва Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4649

Ключові слова:

профільне навчання, пізнавальний інтерес

Анотація

У статті розглянуті особливості та завдання вивчення географії в старшій профільній шкоді, подані моделі розвитку пізнавального інтересу до географії в класах різного профілю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 58 / PDF downloads: 55

Біографія автора

І. М. Варфоломєєва, Криворізький державний педагогічний університет

старший викладач

Посилання

1. Корнєєв В. П. Методичні засади розвитку пізнавальних інтересів учнів основної школи в процесі вивчення географії: дис. докт. пед. наук / В. П. Корнєєв. - К., 1996. - 347 с.
2. Концепція профільного навчання в старшій школі / Інформаційний збірник Мін-ства освіти і науки України № 28-29, жовтень 2009 р. // Пед. преса. - С. 57-64.
3. Лернер Й. Я. Главное в процессе обучения / Й. Я. Лернер // География в школе. - 1991. - № 4. - С. 43-44.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Варфоломєєва, І. М. (2011). МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Educational Dimension, 31, 83–88. https://doi.org/10.31812/educdim.4649

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи