ПРОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ

Автор(и)

  • І. А. Бендрик Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4652

Ключові слова:

проблемні завдання, розвиток, мовлення

Анотація

У статті теоретично обгрунтовано використання проблемних завдань на уро­ках англійської мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 70

Посилання

1. Брушлинский А. В. Проблемное обучение как средство повыішения зффективности учення школьников / А. В. Брушлинский. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1970. - 226 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Бендрик, І. А. (2011). ПРОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Educational Dimension, 31, 101–104. https://doi.org/10.31812/educdim.4652

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи