ПРОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4652Ключові слова:
проблемні завдання, розвиток, мовленняАнотація
У статті теоретично обгрунтовано використання проблемних завдань на уроках англійської мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 87
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Брушлинский А. В. Проблемное обучение как средство повыішения зффективности учення школьников / А. В. Брушлинский. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1970. - 226 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Бендрик, І. А. (2011). ПРОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 101–104. https://doi.org/10.31812/educdim.4652
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. А. Бендрик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.