ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ

Автор(и)

  • Ю В. Курбатова Дніпропетровський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4659

Ключові слова:

особистісно зорієнтоване навчання, професійна підготовка, професійна самосвідомість

Анотація

У статті розглядаються основні форми і методи особистісно зорієнтованого навчання, їх вплив на формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 59 / PDF downloads: 92

Біографія автора

Ю В. Курбатова, Дніпропетровський державний аграрний університет

старший викладач

Посилання

1. Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. - СПб.: Питер, 2001. - 272 с.
2. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания. - СПб.: Питер. - 2002. - 288 с.
3. Барановська Л. В. Особистісно орієнтовний підхід до професійної підготовки майбутніх офіцерів управління для складних інформаційних систем як категорія педагогічної науки / Л. В. Барановська // Збірник наукових праць ЖВІ НАУ. - 2010.
Випуск 3 - с. 158-164.
4. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання / І. Д. Бех. - К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
5. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: стратегія проектування / І. Д. Бех // існик Житомирського державного університету ім. Франка. - 1999. - № 3. - С. 42-43.
6. Коробченко А. А. Проблеми особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах: (Педагогіка. - 2005. - № 4.) [Електронний ресурс] /А. А. Коробченко// Педагогіка. - 2005. - № 4. - Режим доступу до журн.: http://bdpu.org/scientific_published/pedagogics_4_2005/1 .
7. Савченко О. Я. Особистісно орієнтоване навчання / О. Я. Савченко // Енциклопедія освіти [піл ред. В. Г. Кременя]. - К.: Юрінком, Інтер, 2008. - С. 627.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Курбатова, Ю. В. (2011). ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 140–145. https://doi.org/10.31812/educdim.4659

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи