МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4686Ключові слова:
зміст предметів гуманітарного циклу, гуманізація освіти, гуманітаризація освіти, професіоналізація освітиАнотація
У статті визначено методологічні засади структуруватя змісту предметів гуманітарного циклу в процесі фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ.
Завантаження
Metrics
Посилання
Касаева А. Б. Гуманитаризация образования как фактор формирования социальных отношений в современном обществе: дисс. ... канд. филос. наук: 09.00.11 / Алла Болаевна Касаева. - Нальчик, 2004. - 143 с.
Кравец А. С. Размьшления о преподавании философии / А. С. Кравец // Вестник ВГУ. Серия 1 (гуманитарные науки). -Воронеж, 1996. - № 1. - С. 12-20.
Уляев С. И. Гуманитаризация образования как фактор формирования профессиональной культуры будущего специалиста: дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Сергей Иванович Уляев. — Ставрополь, 2002. - 187 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 V. O. Ustinova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.