ІНТЕЛЕКТ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4698Ключові слова:
інтелект, модель інтелекту, загальні інтелектуальні здібності, інтелектуальні властивості, інтелектуальний розвитокАнотація
У статті розглядається проблема інтелекту в психолого-педагогічному аспекті, розкривається сутність поняття та його змістовні характеристики.
Завантаження
Metrics
Посилання
Дружинин В. Н. Психология общих способностей. 3-є изд. — СПб.: Питер, 2007. - 367 с.
Рубинштейн С. Л. Принципи и пути развития психологии. - М.: Наука, 1959. - 264 с.
Стернберг Р. Д. Триархическая теория интеллекта // Иностранная психология. 1996.
№ 6. С. 54-61.
Холодная М. А. Сущєствует ли интеллєкт как психическая реалность? // Вопросы
психологии. 1990. № 5. С. 125 - 131. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1527-2001.1990.tb00610.x
Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПб: Питер, 1997. - 236 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Yu. A. Saunova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.