МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНОГО ВНЗ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4703Ключові слова:
мотивація учіння, вивчення іноземної мови, немовний ВНЗАнотація
У статті подано характеристику складових блоків моделі формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови. Доведено, що критерієм оптимальності розробленої моделі є сформованість внутрішніх мотивів, тобто мотивів, безпосередньо пов'язаних із діяльністю з оволодіння іноземною мовою і процесом її перебігу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Божович Л. И. Развитие мотивов учения у советских школьников / Л. И. Божович, Н. Г. Морозова, Л. С. Сдавина // Известия АПН РСФСР. - Вьш. 36. - М., 1951 - С. 45-54.
Витт Н. В. Психологические вопросы индивидуализации обучения иностранным
языкам в средних специальных учебных заведениях / Н. В. Витт, - М.: Высшая школа, 1975. - 238 с.
Дусавицкий А. К. Мотивы учебной деятельности студентов: учебное пособие / А. К. Дусавицкий. - ХГУ, 1987. - 246 с.
Дюла Лакагош. Анализ структуры интересов и профессиональной направленности студентов (на материале Венгерских высших учебник заведений): дисс.... канд. пед. наук / Лакагош Дюла. - Л„ 1978. - 203 с.
Зимичева С. А. Лонгитюдальное исследование динамики педагогической направленности у будущих учителей начальных классов: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / С. А. Зимичева. - Л., 1977. - 20 с.
Каган М. С. Мир общения / М. С. Каган. - М.: Политиздат, 1988. - 312 с.
Карпова А. Ф. К вопросу об устойчивости мотивации при поэтапном формировании умственных действии и понятий / А. Ф. Карпова // Мотивация учения. - Волгоград, 1976. - С. 78-96.
Ковалев В. И. Мотивационная сфера личности и ее динамика в процессе профессиональной подготовки / В. И. Дружинин, В. Н. Дружинин // Психологический журнал. - Т.3. - №6. - М., 1982. - С. 78-84.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 T. M. Ridel
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.