ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Е. Р. Заредінова РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4706

Ключові слова:

творчість, творча особистість, творчість майбутнього педагога

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність формування творчої особистості майбутнього вчителя відповідно до реалій і вимог сучасного суспільства. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури автором визначаються педагогічні умови ефективного формування творчої особистості майбутнього вчителя в процесі на­вчання у вищому навчальному закладі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 65

Біографія автора

Е. Р. Заредінова, РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет"

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности: Основы педагогики творчества / Андреев В. И. - Казань: Изд-во КГУ, 1988. - 256 с.

Сисоєва С. О. Творчий розвиток особистості: сутність, специфіка / Сисоєва С. О. Творчість у контексті розвитку людини: Матеріали міжнародної наукової конференції: - 23.05-24.05. - Частина 2. - Київ, 2003. - 48 с.

Січенко І. О. Формування творчої особистості засобами природи / Січенко І. О. // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 36. наук пр. ~ Кам'янець-Подольський - 2007, Вип. 10. т. 1 . - 584 с.

Downloads

Опубліковано

23-05-2022

Як цитувати

Заредінова, Е. Р. (2022). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Educational Dimension, 31, 360–364. https://doi.org/10.31812/educdim.4706

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе