РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • C. O. Смолова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4708

Ключові слова:

мислення, професійна культура, суперечності, навчально-методичний комплекс

Анотація

У статті розглянуто навчально-методичний комплекс, який сприяє ефективно­му оволодінню іноземною мовою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 82

Біографія автора

C. O. Смолова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

-

Downloads

Опубліковано

23-05-2022

Як цитувати

Смолова C. O. (2022). РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Educational Dimension, 31, 370–376. https://doi.org/10.31812/educdim.4708

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе