ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4775Ключові слова:
лінгвокраїнознавчий підхід, позааудиторна робота з іноземної мови, емоційність навчанняАнотація
У статті розкрито особливості використання лінгвокраїнознавчого підходу під час організації позааудиторноїроботи з іноземної мови як умови забезпечення емоційності навчання студентів.
Завантаження
Metrics
Посилання
. Верещагин Е. М. Язик й культура: Лингвострановедение в преподавании русского язкпса как иностранного / Е. М. Верещагин, В. Г. Костомаров. - М.: Русский язьпс, 1990. - 234с
Селевко Г. К. Совремешше образрвательные технологии / Герман Константинович Селевко. - М.: Народнеє образование. - 1998. - 267с.
Сысоев П. В. Язык и культура в поисках нового направлення в преподавании культуры страны изучаемого языка / П. В. Сисоев // Иностранные языки в школе. - 2001 - №4-0.12-18.
Ніколаєва С. Ю. Сучасні підходи до викладання іноземних мов / С. Ю. Ніколаєва, О. М. Шерстюк // Іноземні мови. - 2001. - № 1. - С. 50-58.
Томахин Г. Д. Культура стран английского языка / Г. Д. Томахин // Иностранный язык в школе. - 2000. - № 3. - С.89-91 .
Томахин Г. Д. Культура стран английского языка / Г. Д. Томахин // Иностранный язык в школе. - 2000. - № 2. - С.74-78.
Циганок 3. Емоційний фактор при вивченні іноземної мови / 3. Циганок // Рідна школа. - 2002. -№ 6. - С.71-74
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 N.O. Stepanchuk, M.O. Ahaponenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.