ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Н. О. Степанчук Криворізький автотранспортний технікум КТУ
  • М.О. Агапоненко Криворізький автотранспортний технікум КТУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4775

Ключові слова:

лінгвокраїнознавчий підхід, позааудиторна робота з іноземної мови, емоційність навчання

Анотація

У статті розкрито особливості використання лінгвокраїнознавчого підходу під час організації позааудиторноїроботи з іноземної мови як умови забезпечення емоцій­ності навчання студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 58

Біографії авторів

Н. О. Степанчук, Криворізький автотранспортний технікум КТУ

викладач

М.О. Агапоненко, Криворізький автотранспортний технікум КТУ

викладач

Посилання

. Верещагин Е. М. Язик й культура: Лингвострановедение в преподавании русского язкпса как иностранного / Е. М. Верещагин, В. Г. Костомаров. - М.: Русский язьпс, 1990. - 234с

Селевко Г. К. Совремешше образрвательные технологии / Герман Константинович Селевко. - М.: Народнеє образование. - 1998. - 267с.

Сысоев П. В. Язык и культура в поисках нового направлення в преподавании культуры страны изучаемого языка / П. В. Сисоев // Иностранные языки в школе. - 2001 - №4-0.12-18.

Ніколаєва С. Ю. Сучасні підходи до викладання іноземних мов / С. Ю. Ніколаєва, О. М. Шерстюк // Іноземні мови. - 2001. - № 1. - С. 50-58.

Томахин Г. Д. Культура стран английского языка / Г. Д. Томахин // Иностранный язык в школе. - 2000. - № 3. - С.89-91 .

Томахин Г. Д. Культура стран английского языка / Г. Д. Томахин // Иностранный язык в школе. - 2000. - № 2. - С.74-78.

Циганок 3. Емоційний фактор при вивченні іноземної мови / 3. Циганок // Рідна школа. - 2002. -№ 6. - С.71-74

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Степанчук, Н. О., & Агапоненко, М. (2011). ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 448–454. https://doi.org/10.31812/educdim.4775

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи