РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРА У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • В.І. Марчик Криворізький державний педагогічний університет
  • А.В. Ісаєва КЕІ КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • В.І. Андріанов Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Ключові слова:

постановка цілей, успішна діяльність

Анотація

В статті розглядається актуальність ролі педагога у допомозі постановки ці­лей та створенні передумов успішної навчальної діяльності шляхом впливу на емоційну сферу студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 86

Біографії авторів

В.І. Марчик, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат біолог. наук, доцент

А.В. Ісаєва, КЕІ КНЕУ ім. В. Гетьмана

ст. викладач

В.І. Андріанов, Криворізький державний педагогічний університет

доцент

Посилання

Городницький С. Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання»], (Дніпропетровськ, 15-

квітн. 2010 р.) /М-во освіти і науки України,, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 89-91.

Ігнатова Т. Мотивація навчальної та фізкультурно-оздоровчої діяльності серед студентської молоді на заняттях з ритмічної гімнастики: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ("Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання"), (Дніпропетровськ, 15-16 квітня, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 94-96.

Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човнюк Ю.В. Матеріали Всеукр. конф. [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації]: - Київ, Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2007. - С.155-158.

Канішевський С. Самовиховання як засіб фізичного самовдосконалення підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності / С. Канішевський, М. Третьяков, Ю. Човнюк: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 132-138.

Кондращова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпечення якісної освіти учнів: [навч.-метод. посіб. на допомогу вчителю-практику] / Л.В. Кондрашова, Н.Є. Федоринова, А.Г. Иіняйленко. - Кривий Ріг, 2008. - 274 с.

Недбайло М. Особливості самовиховання та позитивного ставлення до навчання студентів за кредитно-модульною системою / М. Недбайло, В. Зайченко: матеріали VIII Всеукр. наук.-прак. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 71-74.

Присяжнюк С.І. Основи розвитку мотивації щодо фізичного вдосконалення студентів спеціальної медичної групи / С.І. Присяжнюк, О.С. Сиротін. - Матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. {"Здоров'я і освіта: проблеми та перспективи"}, (Донецьк, 17-18 лист, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. універ. - Донецьк: Норд-Прес, ДоНУ, 2010. - 261 с.

Теория и методика физического воспитания: Учебн. для высш. учеб. заведен. физ. восп. и спорта / Под ред. Т.Ю. Круцевич, - К.: Олимпийская литература, 2003. - Т.1. - 423 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Марчик, В., Ісаєва, А., & Андріанов, В. (2011). РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРА У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 454–458. https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи