РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРА У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4777Ключові слова:
постановка цілей, успішна діяльністьАнотація
В статті розглядається актуальність ролі педагога у допомозі постановки цілей та створенні передумов успішної навчальної діяльності шляхом впливу на емоційну сферу студента.
Завантаження
Metrics
Посилання
Городницький С. Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання»], (Дніпропетровськ, 15-
квітн. 2010 р.) /М-во освіти і науки України,, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 89-91.
Ігнатова Т. Мотивація навчальної та фізкультурно-оздоровчої діяльності серед студентської молоді на заняттях з ритмічної гімнастики: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ("Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання"), (Дніпропетровськ, 15-16 квітня, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 94-96.
Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човнюк Ю.В. Матеріали Всеукр. конф. [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації]: - Київ, Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2007. - С.155-158.
Канішевський С. Самовиховання як засіб фізичного самовдосконалення підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності / С. Канішевський, М. Третьяков, Ю. Човнюк: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 132-138.
Кондращова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпечення якісної освіти учнів: [навч.-метод. посіб. на допомогу вчителю-практику] / Л.В. Кондрашова, Н.Є. Федоринова, А.Г. Иіняйленко. - Кривий Ріг, 2008. - 274 с.
Недбайло М. Особливості самовиховання та позитивного ставлення до навчання студентів за кредитно-модульною системою / М. Недбайло, В. Зайченко: матеріали VIII Всеукр. наук.-прак. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 71-74.
Присяжнюк С.І. Основи розвитку мотивації щодо фізичного вдосконалення студентів спеціальної медичної групи / С.І. Присяжнюк, О.С. Сиротін. - Матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. {"Здоров'я і освіта: проблеми та перспективи"}, (Донецьк, 17-18 лист, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. універ. - Донецьк: Норд-Прес, ДоНУ, 2010. - 261 с.
Теория и методика физического воспитания: Учебн. для высш. учеб. заведен. физ. восп. и спорта / Под ред. Т.Ю. Круцевич, - К.: Олимпийская литература, 2003. - Т.1. - 423 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 V.I. Marchyk, A.V. Isayeva, V.I. Andrianov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.