ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я

Автор(и)

  • Л. І. Мінжоріна Криворізький державний педагогічний університет
  • В.В. Василенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4780

Ключові слова:

емоційний розвиток, пріоритетні мотиви, системний підхід

Анотація

У роботі йдеться про виявлення пріоритетних мотивів ситуаційних питань при вивчені принципів формування відношення до занять фізичними вправами як одному із засобів емоційного розвитку особистості майбутніх педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 96

Біографії авторів

Л. І. Мінжоріна, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат біологічних наук, доцент

В.В. Василенко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

Актуальність формування усвідомлення ставлення до фізичного виховання у майбтніх педагогів/ Мінжоріна І. Л., Андріанов В.Є.//Актуальні проблеми юнацького спорту: Матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції. Херсон, 2010. - С. 147-150.

Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якісної освіти учнів: Науково-методичний посібник. Кривий Ріг, 2008, - 274 с.

Формування свідомого ставлення студентів до занять фізичною культурою / Спицький В. В., Жуков В. Л.// Сучасні проблеми сучасного виховання і спорту школярів та студентів України: матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції.- Суми, 2010. - С. бЗ - 66.

Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності / С. Городннський // Актуальні проблеми фізичного виховання в умовах кредитно-модульної системи навчання: матеріали Все5Тфашськоїнауково-практичної конференції. - Дніпропетровськ, 2010.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Мінжоріна, Л. І. ., & Василенко, В. (2011). ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 458–462. https://doi.org/10.31812/educdim.4780

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи