ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «ЕКОЛОГІЧНА ХІМІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4788Ключові слова:
інтелектуально-емоційна культура, екологічне виховання, екологічна хіміяАнотація
У статті висвітлено можливість використання дискусії як способу підготовки майбутніх вчителів до формування інтелектуально-емоційної культури у дітях учнів¬ського колективу. Наведений приклад організації заняття з курсу «Екологічна хімія» для студентів хімічної спеціальності педагогічної та інших напрямків освіти.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кульневич С. В. Личностная ориентация мєтодологической культури учителя. // Педагогика. 1997. № 5. С. 108-115.
Бережнова Е. В. Формирование методологической культури учителя // Педагогика. 1996. №4. С. 14-18.
Абульханова-Славская К. А. Проблемы активности личности. Методология и стратегия познания / К. А. Абульханова-Славская // Активность й жизненная позиция личности. - М: Педагогика, 1988. - 148 с.
Педагогика / Под ред. Ю. К. Бабанского. - М.: Высшая школа, 1988.- 479 с.
Кондрашова Л. В. Гармонізація інтелектуального й емоційного чинників підготовки майбутніх учителів до формування освітніх цінностей учнів / Л. В. Кондрашова http://www.bdpu.org/scientific_published/conf_2008/articles/Kondrashova.
КпоЬІеs М. S. / Adult learning: theory and practice / M. S. Knobles // The bandbook of humane resource development / L. Nadler (ed.): N/V/1984. - p. 177.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Виховання.
http://ebk.net.ua/Book/pedagogics/volkova_pedagogica/zmist.htm.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 T.V. Starova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.