ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «ЕКОЛОГІЧНА ХІМІЯ»

Автор(и)

  • Т.В. Старова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4788

Ключові слова:

інтелектуально-емоційна культура, екологічне виховання, екологічна хімія

Анотація

У статті висвітлено можливість використання дискусії як способу підготовки майбутніх вчителів до формування інтелектуально-емоційної культури у дітях учнів¬ського колективу. Наведений приклад організації заняття з курсу «Екологічна хімія» для студентів хімічної спеціальності педагогічної та інших напрямків освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 85

Біографія автора

Т.В. Старова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат хім. наук, доцент

Посилання

Кульневич С. В. Личностная ориентация мєтодологической культури учителя. // Педагогика. 1997. № 5. С. 108-115.

Бережнова Е. В. Формирование методологической культури учителя // Педагогика. 1996. №4. С. 14-18.

Абульханова-Славская К. А. Проблемы активности личности. Методология и стратегия познания / К. А. Абульханова-Славская // Активность й жизненная позиция личности. - М: Педагогика, 1988. - 148 с.

Педагогика / Под ред. Ю. К. Бабанского. - М.: Высшая школа, 1988.- 479 с.

Кондрашова Л. В. Гармонізація інтелектуального й емоційного чинників підготовки майбутніх учителів до формування освітніх цінностей учнів / Л. В. Кондрашова http://www.bdpu.org/scientific_published/conf_2008/articles/Kondrashova.

КпоЬІеs М. S. / Adult learning: theory and practice / M. S. Knobles // The bandbook of humane resource development / L. Nadler (ed.): N/V/1984. - p. 177.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Виховання.

http://ebk.net.ua/Book/pedagogics/volkova_pedagogica/zmist.htm.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Старова, Т. (2011). ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «ЕКОЛОГІЧНА ХІМІЯ». Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 493–497. https://doi.org/10.31812/educdim.4788

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи