ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • М.А. Слюсаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4828

Ключові слова:

задачний підхід, проблемне навчання

Анотація

Досліджено умови організації проблемного навчання на основі задачного підходу. Визначено, що однією з основних функцій проблемно-пошукових методів є формування у студентів самостійного мислення, готовності до творчої діяльності. Висунуто пропозиції для ефективного розвитку мислення в процесі навчання використовувати систему навчально-пізнавальних задач. Розкрито сутність задачного підходу до дослідження і побудови педагогічної діяльності. Виявлено чинники ефективної організації проблемного навчання. З’ясовано, що на основі задачного підходу під час вирішення проблемних ситуацій наявні у студентів знання виявляються в повній мірі, що сприяє підвищенню якості знань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 60

Біографія автора

М.А. Слюсаренко, Криворізький державний педагогічний університет

асистент

Посилання

Гершунский Б.С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования/ Б.С. Гершунский // Педагогика. -2003. - №10. - С. 3-7.

Калмыкова З.И. Продуктивнеє мьшшение как основа обучаемости / З.И. Калмнкова. - М.: Педагогика, 1981. -200 с.

Капица П.Л. Зксперимент. Теория. Практика / Петр Леонидович Капица. - изд. 3. -М.: Наука, 1981. - 495 с.

Кондрашова Л.В. Процесе обучения в висшей школе: [учебное пособие] / Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: КГПУ, 2007. – 318 с.

М.Р. Кудаев Система учебных й познавательннх задач при изучении гуманитарного предмета / Кудаев М.Р., Богус М.Б., Кятова М.К. // Вестник Адьігейского государственного университета. - 2006. - № 1. - С. 167-169.

Мамаева Н.А. Нестандартные задачи как средство реализации различннх направлений мотивации / Н.А.Мамаева // МКО - 2005. ч. 1. - С. 196-197.

Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе / М.И. Махмутов. - М.: Просвещение, 1977. - 240 с.

Сластенин В.А. Целостный педагогический процесе как обьект профессиональной деятельности учителя / В.А. Сластенин, А.И. Миценко. - М.: Прометей, 1997. - 201 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Слюсаренко, М. . (2022). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 30, 165–170. https://doi.org/10.31812/educdim.4828

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.