ШЛЯХИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А.В. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4838

Ключові слова:

поліхудожня підготовка, мультимедійні засоби, моделювання, модель, синестетика, синестезія, учитель музики

Анотація

Розкрито механізми моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя музики на основі закономірностей поліфункціональної культури. З’ясовано функції заміщення та особливості задачного підходу в процесі моделювання професійної діяльності. Визначено сутність понять «синестетика» і «синестезія». Висвітлено шляхи використання метафор. Розкрито можливості синтезу різних видів мистецтв. Проаналізовано особливості поєднання  наукових та художніх засобів пізнання світу.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 103

Біографія автора

А.В. Бондаренко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

Арнхейм Р. Искусство й визуальное воспитание / Р. Арнхейм. - М.: Прогресе, 1974. – 392 с.

.Багирова Л. М. К проблеме музьпсальной синописи / Л. М. Багирова // Взаимодействие искусств: методология, теория. - Астрахань: Университетское, 1997. - С. 63-67.

Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование: материалы Международной научно-практической конференции. 25-29 августа 1997 г. / ред. Л. П. Казанцева, сост. П. С. Волкова. - Астрахань, 1997. - 240 с.

Григорьева Л. А. Шахматное моделирование как образовательная технологи / Л. А. Григорьева // Школьные технологии. - 2004. - № 4. - С. 187-193.

Гуревич Р.С. Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес закладів освіти / Р. С. Гуревич. - Вінниця : ВДПУ, 1999. - 229 с.

Заргарян И В. Практические занятия по "цветоведению" как форма организа-ции ученого процесса / И. В. Заргарян // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ста¬тей. - Сер. Педагогіка і психологія. - Ялта: РВВ КГУ, 2009. - Вип. 22. - Ч. 2. - С. 15-20.

Каракозов С. Д. Информационная культура в контексте общей теории культури личности / С. Д. Каракозов // Педагогическая информатика. - 2000. - № 2. - С. 41-45.

Концева Г. А. Система классификации цветов / Г. А. Концева // Проблемы цве-та в художественно-творческой деятельности младших школьников на уроках изобразительного искусства : пособие для учителя. - М. : Научно-исследовательский институт цкод, 1990. - С. 31-37.

Лозовецька В. Т. Підготовка фахівців переробних галузей виробництва в умо¬вах сучасної технологічної діяльності / В. Т. Лозовецька // Педагогіка і психологія про¬фесійної освіти: результати досліджень і перспективи : збірник наукових праць / за ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - Київ, 2003. - С. 396-403.

Машбіць Є. І. Основи нових інформаційних технологій навчання / Є. І. Мащбіць. - К., 1997.

Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Тетяна Йосипівна Рейзенкінд. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003

Солсо Р. Когнитивная психология / Р. Солсо. - СПб. : Питер, 2002. - 592 с. : ил. -(Серия "Мастера психологии").

Щукина Г. И. Роль деятельности в учебном процессе : кн. для учителя / Г. И. Щукина. -М.: Просвещение, 1986. - 144 с.

Зйзенштейн С. М. Избр. соч. : в 6 т. - Т. 5 / С. М. Зйзенштейн. - М. : Искусство, 1971. – 336 с.

Эйзенштейн С. М. Вертикальний монтаж / С. М. Эйзенштейн // Эйзен¬штейн С. ИзбраннЫе произведения : в 6 т. - М., 1964. - Т. 2. - С. 241-262

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Бондаренко, А. . (2022). ШЛЯХИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 216–222. https://doi.org/10.31812/educdim.4838

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.