ШЛЯХИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4838Ключові слова:
поліхудожня підготовка, мультимедійні засоби, моделювання, модель, синестетика, синестезія, учитель музикиАнотація
Розкрито механізми моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя музики на основі закономірностей поліфункціональної культури. З’ясовано функції заміщення та особливості задачного підходу в процесі моделювання професійної діяльності. Визначено сутність понять «синестетика» і «синестезія». Висвітлено шляхи використання метафор. Розкрито можливості синтезу різних видів мистецтв. Проаналізовано особливості поєднання наукових та художніх засобів пізнання світу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Арнхейм Р. Искусство й визуальное воспитание / Р. Арнхейм. - М.: Прогресе, 1974. – 392 с.
.Багирова Л. М. К проблеме музьпсальной синописи / Л. М. Багирова // Взаимодействие искусств: методология, теория. - Астрахань: Университетское, 1997. - С. 63-67.
Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование: материалы Международной научно-практической конференции. 25-29 августа 1997 г. / ред. Л. П. Казанцева, сост. П. С. Волкова. - Астрахань, 1997. - 240 с.
Григорьева Л. А. Шахматное моделирование как образовательная технологи / Л. А. Григорьева // Школьные технологии. - 2004. - № 4. - С. 187-193.
Гуревич Р.С. Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес закладів освіти / Р. С. Гуревич. - Вінниця : ВДПУ, 1999. - 229 с.
Заргарян И В. Практические занятия по "цветоведению" как форма организа-ции ученого процесса / И. В. Заргарян // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ста¬тей. - Сер. Педагогіка і психологія. - Ялта: РВВ КГУ, 2009. - Вип. 22. - Ч. 2. - С. 15-20.
Каракозов С. Д. Информационная культура в контексте общей теории культури личности / С. Д. Каракозов // Педагогическая информатика. - 2000. - № 2. - С. 41-45.
Концева Г. А. Система классификации цветов / Г. А. Концева // Проблемы цве-та в художественно-творческой деятельности младших школьников на уроках изобразительного искусства : пособие для учителя. - М. : Научно-исследовательский институт цкод, 1990. - С. 31-37.
Лозовецька В. Т. Підготовка фахівців переробних галузей виробництва в умо¬вах сучасної технологічної діяльності / В. Т. Лозовецька // Педагогіка і психологія про¬фесійної освіти: результати досліджень і перспективи : збірник наукових праць / за ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - Київ, 2003. - С. 396-403.
Машбіць Є. І. Основи нових інформаційних технологій навчання / Є. І. Мащбіць. - К., 1997.
Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Тетяна Йосипівна Рейзенкінд. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003
Солсо Р. Когнитивная психология / Р. Солсо. - СПб. : Питер, 2002. - 592 с. : ил. -(Серия "Мастера психологии").
Щукина Г. И. Роль деятельности в учебном процессе : кн. для учителя / Г. И. Щукина. -М.: Просвещение, 1986. - 144 с.
Зйзенштейн С. М. Избр. соч. : в 6 т. - Т. 5 / С. М. Зйзенштейн. - М. : Искусство, 1971. – 336 с.
Эйзенштейн С. М. Вертикальний монтаж / С. М. Эйзенштейн // Эйзен¬штейн С. ИзбраннЫе произведения : в 6 т. - М., 1964. - Т. 2. - С. 241-262
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 A.V. Bondarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.