ҐЕНДЕРНИЙ ШДХІД, ЯК НАУКОВА ПЕРСПЕКТИВА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • С.В. Безушко Херсонський ДІГУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4843

Ключові слова:

гендер, гендерні стереотипи, гендерна компетентність

Анотація

Досліджено розвиток основних концепцій та ідей гендерної теорії. Обґрунтовано перспективу гендерної освіти, яка забезпечує формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Проаналізовано запровадження гендерної технології у підготовці майбутніх фахівців освітянської сфери. Виявлено, що компетентність педагога з урахуваннями гендерної складової реалізується за таких умов: опанування апаратом знаннєвого компоненту, що формує у фахівця педагогічну культуру, завдяки якій він набуває знання гендерних особливостей у педагогічній діяльності, формування інтелектуально-аналітичного розвитку; реалізація навчально-виховної роботи з урахуванням гендерного аспекту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 92

Біографія автора

С.В. Безушко , Херсонський ДІГУ

аспірант

Посилання

Анісімова О.А. Професійна діяльність та здоров"я педагога : навч. Посібник / під ред. Мітіної Л.М. - М. : "Академія", 2005. - 368 с. Бібліограф: С. 342-361.

Кікінежді О. Формування тендерної культури молоді: проблеми та перспе-ктиви / О. Кікінежді // Шлях освіти. - 2004. - №4. - С. 27-29.

Макаренко С. Психологічні особливості статево-рольової ідентифікації уч-нівської молоді / С. Макаренко // Педагогічна думка. - 2004. - №4. - С. 23.

Мунтян І.С. Тендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів : дис. ... канд. пед. наук.: 13.00.04 / І.С. Мунтян. - Одеса, 2004. – 415 с.

Цокур О. Основи тендерного виховання / О.Цокур, І.Іванова // Гендерний розвиток у суспільстві : конспект лекцій. - 2-е вид. - К. : ПУ "Фоліант", 2005. - С. 183-222.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Безушко , С. . (2022). ҐЕНДЕРНИЙ ШДХІД, ЯК НАУКОВА ПЕРСПЕКТИВА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 249–253. https://doi.org/10.31812/educdim.4843

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.