ҐЕНДЕРНИЙ ШДХІД, ЯК НАУКОВА ПЕРСПЕКТИВА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4843Ключові слова:
гендер, гендерні стереотипи, гендерна компетентністьАнотація
Досліджено розвиток основних концепцій та ідей гендерної теорії. Обґрунтовано перспективу гендерної освіти, яка забезпечує формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Проаналізовано запровадження гендерної технології у підготовці майбутніх фахівців освітянської сфери. Виявлено, що компетентність педагога з урахуваннями гендерної складової реалізується за таких умов: опанування апаратом знаннєвого компоненту, що формує у фахівця педагогічну культуру, завдяки якій він набуває знання гендерних особливостей у педагогічній діяльності, формування інтелектуально-аналітичного розвитку; реалізація навчально-виховної роботи з урахуванням гендерного аспекту.
Завантаження
Metrics
Посилання
Анісімова О.А. Професійна діяльність та здоров"я педагога : навч. Посібник / під ред. Мітіної Л.М. - М. : "Академія", 2005. - 368 с. Бібліограф: С. 342-361.
Кікінежді О. Формування тендерної культури молоді: проблеми та перспе-ктиви / О. Кікінежді // Шлях освіти. - 2004. - №4. - С. 27-29.
Макаренко С. Психологічні особливості статево-рольової ідентифікації уч-нівської молоді / С. Макаренко // Педагогічна думка. - 2004. - №4. - С. 23.
Мунтян І.С. Тендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів : дис. ... канд. пед. наук.: 13.00.04 / І.С. Мунтян. - Одеса, 2004. – 415 с.
Цокур О. Основи тендерного виховання / О.Цокур, І.Іванова // Гендерний розвиток у суспільстві : конспект лекцій. - 2-е вид. - К. : ПУ "Фоліант", 2005. - С. 183-222.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 S.V. Bezushko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.