ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • А.О. Томіліна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4846

Ключові слова:

контроль, оцінка, якість знань

Анотація

Розкрито сутність понять «контроль знань», «оцінка», «якість знань». Проаналізовано традиційні види контролю знань студентів. Обґрунтовано основні принципи контролю. Зосереджено особливу увагу на диференційованому контролі. Описано особливості диференціації контролю знань й оцінювання навчального процесу. Апробовано методику портфоліо у вищій школі як інноваційний метод контролю і оцінювання знань студентів. Доведено доцільність використання інформаційних технологій для контролю й оцінки знань студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 97

Біографія автора

А.О. Томіліна, Криворізький державний педагогічний університет

аспірантка

Посилання

Бим-Бад Б.М. Педагогический знциклопедический словарь / Бим-Бад Б.М. - М, 2002. – 429 с.

Болотов В.А. Системи оценки качества образования: Учебное пособие / В.А.

Болотов, Н.Ф. Ефремова-М: Университетская книга; Логоса, 2007. – 192 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко - К.: "Либідь". - 1997. – 376 с.

Горлушкина Н.Н. Педагогические программнме средства / Горлушкина Н.Н. - СПб., 2002. – 217 с.

Зварич І. Проблема удосконалення контролю і оцінки знань студентів / І. Зварич // Рідна школа. - 2000. - № 10. - С.43-45.

Наводнов В. Федеральний Інтернет-екзамен у системі вищої освіти Російської Федерації / В. Наводнов, О. Масленіков // Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. -2007. - №12. - С. 12-15.

Наказ МОН України Про затвердження Плану дій щодо вдосконалення викладання дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням) у вищих навчальних закладах". - Інформ.збірник МОН України №11-12. — Київ: Педагогічна преса. - 2009. - С.21-26.

Наказ МОН України Про затвердження Плану дій тцодо поліпшення якості хіміко-біологічної освіти на 2009-2012 рр.. - Інформ.збірник МОН України №33. - Київ: Педагогічна преса. - 2009. - С.8-16.

Носаченко І.М. Модульно-рейтингова система організації навчання у вищій школі / I.М. Носаченко // Проблеми освіти. - К., 2008. - Вип. 54. - С.32-36.

Педагогика. Учеб. подред. Л.П. Крившенко. - М., 2005. – 518 с.

Портфолио как метод управлення индивидуальной образовательной траекторией студента: [Злектронньш ресурс] / О.В. Раздорская // Южн. федер.ун-т. - Пед.ин-т. - Лабор-я разв-я пед. образ-я в пространстве южн. фед. ун-та. - Науч.-практ. интернет-конфер. "Многоуровневое образование как пространство профессионально-личностного становлення випускника вуза". - Секц.7 Прозктирование технологий обуч. и восп. в многоуров. Образов. Пространстве. – Режим доступа к источ.: http:// www.rspu.edu.ru/pageloader.nbn? Pagename=science/conferences/conference_ped/section_7.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Томіліна, А. . (2022). ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 267–273. https://doi.org/10.31812/educdim.4846

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.