АНАЛІЗ ПОБУДОВИ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ЗА ТЕХНІЧНИМ ПРОФІЛЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4853Ключові слова:
принцип сходження від абстрактного до конкретного, побудова структури навчального матеріалу, аналіз і синтез понять курсу неорганічної хіміїАнотація
Проаналізовано побудову структури навчального матеріалу курсу неорганічної хімії на основі принципу сходження від абстрактного до конкретного, що дозволило впровадити в шкільну практику технологію розвиваючого навчання. Акцентовано особливу увагу на самостійній роботі учнів з підручником, що усе більше бере на себе навчальні функції. Зроблено висновок, що з пасивного носія інформації підручник перетворюється в активну дидактичну систему, яка забезпечує учню самоконтроль за засвоєнням знань, а також сприяє формуванню специфічного стилю мислення та мовної культури.
Завантаження
Metrics
Посилання
Давыдов В.В. Проблеми развивающего обучения: Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В.В. Давыдов. - М.: Педагогика, 1986. – 240 с.
Сатбалдина С.Т., Лидин Р.А. Химия: Учебник для 8 класса / С.Т. Сатбалдина, Р.А. Лидин. - М.: Просвещение, 1993. - 192 с.
Сатбалдина С.Т., Лидан Р.А. Химвд: Учебник для 9 С Т. Сатбалдина, Р.А. Лидин. - М.: Просвещение, 1996. - 128 с.
Кыверялг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике / А.А. Кмверялг. - Таллинн: Валгус, 1980. - 334 с.
Подольский А.И. Модель педагопгаеской системи развивающего обучення (На содержании курса физики 7-го класса) / А.И. Подольский. - Магнитогорск - МГПИ, 1997. - 237 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 K.F. Musaev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.