АНАЛІЗ ПОБУДОВИ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ЗА ТЕХНІЧНИМ ПРОФІЛЕМ

Автор(и)

  • К.Ф. Мусаєв Кримський інженерно-педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4853

Ключові слова:

принцип сходження від абстрактного до конкретного, побудова структури навчального матеріалу, аналіз і синтез понять курсу неорганічної хімії

Анотація

Проаналізовано побудову структури навчального матеріалу курсу неорганічної хімії на основі принципу сходження від абстрактного до конкретного, що дозволило впровадити в шкільну практику технологію розвиваючого навчання. Акцентовано особливу увагу на самостійній роботі учнів з підручником, що усе більше бере на себе навчальні функції. Зроблено висновок, що з пасивного носія інформації підручник перетворюється в активну дидактичну систему, яка забезпечує учню самоконтроль за засвоєнням знань, а також сприяє формуванню специфічного стилю мислення та мовної культури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 92

Біографія автора

К.Ф. Мусаєв, Кримський інженерно-педагогічний університет

к. техн. н., доцент

Посилання

Давыдов В.В. Проблеми развивающего обучения: Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В.В. Давыдов. - М.: Педагогика, 1986. – 240 с.

Сатбалдина С.Т., Лидин Р.А. Химия: Учебник для 8 класса / С.Т. Сатбалдина, Р.А. Лидин. - М.: Просвещение, 1993. - 192 с.

Сатбалдина С.Т., Лидан Р.А. Химвд: Учебник для 9 С Т. Сатбалдина, Р.А. Лидин. - М.: Просвещение, 1996. - 128 с.

Кыверялг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике / А.А. Кмверялг. - Таллинн: Валгус, 1980. - 334 с.

Подольский А.И. Модель педагопгаеской системи развивающего обучення (На содержании курса физики 7-го класса) / А.И. Подольский. - Магнитогорск - МГПИ, 1997. - 237 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Мусаєв, К. (2022). АНАЛІЗ ПОБУДОВИ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ЗА ТЕХНІЧНИМ ПРОФІЛЕМ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 298–302. https://doi.org/10.31812/educdim.4853

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.