ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА

Автор(и)

  • Т.І. Стойчик Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4866

Ключові слова:

технології, педагогічні технології, компетентність, професійна компетентність, навчальне середовище, впровадження педагогічних технологій

Анотація

Розглянуто питання використання педагогічних технологій в навчальному процесі з урахуванням формування професійної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника. Запропоновано модель кваліфікованого робітника на основі трудової компетентності. Проаналізовано основні складові професійної компетентності фахівця гірничого профілю. Зосереджено увагу на моральному аспекті технологізації професійно-технічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Т.І. Стойчик, Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей

заступник директора

Посилання

Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В.Л. Беспалько. - М., 1995. - 208 с.

Васильєв В.В. Система адаптації робітників до професійної діяльності : мо¬нографія / В.В. Васильєв. - Дніпропетровськ : Видавництво Дніпропетровського уні¬верситету - 295 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. — К. : Либідь, 1997 р. - 376 с.

Державні стандарти професійної освіти: Теорія і методика : монографія / за ред. Н.ГНичкало. - Хмельницький : ТУП, 2002. - 334 с.

Диференційоване навчання у закладах профтехосвіти : наук.-метод, зб. / відп. ред. Н.Г. Ничкало ; НДІ педагогіки України. - К., 1992. - 174 с.

Козловська І.М. Теоретико - методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно - технічної школи: дидактичні основи : монографія / І.М. Козловська. - Львів: Світ, 1999. – 302 с.

Концепція Державного стандарту вищої освіти - К., 1997. - 26 с.

Концепція Державного стандарту загальної середньої освіти в Україні. - К., 1996. - 16 с.

Концепція Державного стандарту професійно-технічної освіти України. - К., 1997. – 14 с.

Концепція професійної освіти України. - К., 1991. - 6с.

Талнзина Н.Ф. Пути разработки профиля специалиста / Н.Ф. Тальїзина, Н.Т. Печенок, Л.Б. Хихловский. - Саратов : Изд. Саратовского университета, 1987. - 173 с.

Чабан А.С. Нова стратегія професійної підготовки робітничих кадрів: [Проф. підготовка на основі концеп. компетентності] / А.С. Чабан // Проф. - техн. освіта. - 2001. -№2.

Чабан А.С. Повышение профессиональной компетентности: ведущая тенденция развития подготовки рабочих кадров на современном зтапе / А.С. Чабан // Про¬блеми розробки та впровадження модульної системи професійного навчання : зб. наук, праць / гол. ред. Г.Є. Гребенюк. - Харків : Каравела, 1999. - С. 9-15.

Шапошников К.В. Контекстний подход в процессе формирования професси¬ ональной компетентности специалистов : автореферат дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / К.В. Шапошников. - Йошкар-Ола, 2006. - 26 с.

Знциклопедия професіонального образования : Книга для преподавателя. - Т. З / под ред. Батмшева С.Я. - М.: Профессиональное образование, 1999. - 488 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Стойчик, Т. . (2022). ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 352–358. https://doi.org/10.31812/educdim.4866

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.