ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОРФОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4880Ключові слова:
інтерактивне навчання, інтерактивні технології, навчання морфологіїАнотація
Проаналізовано інтерактивні технології в контексті особистісно зорієнтованого навчання. Розкрито особливості використання інтерактивних технологій на уроках української мови . Висвітлено специфіку впровадження інтерактивних технологій в процес вивчення морфології. Обґрунтовано, що визначальною умовою ефективного застосування інтерактивних методів на уроках української мови є сукупність методичних підходів, які програмують позицію учня як активного учасника навчального процесу. На конкретних прикладах доведено ефективність використання комунікативно-ситуативних вправ в процесі вивчення морфології.
Завантаження
Metrics
Посилання
Варзацька Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади / Лариса Варзацька, Людмила Кратасюк // Дивослово. - 2005. - Л 2. - С.5-7.
Горошина О.М. Особливості використання інтерактивних методів навчання української мови в старших класах [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.bdpu.org/scientificpublishedpedagogics. andnaimcau -2010-Run.30
Кратасюк Л.Інтерактивні методи навчання. Розвиток комунікативних і мовленнєвих умінь /Людмила Кратасюк // Дивослово. - 2004. - № 10. - С.2-10.
Пентилюк М.І. Сучасний урок української мови / М.І.Пентилюк, Т.Г.Окуневич. - X.: Вид. група «Основа», 2007. - 176 с.
Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод.посіб. / О.І.Пометун, Л.В. Пироженко; за ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2004. - 192 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.S. Tsofal
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.