ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОРФОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Л.С. Цоуфал Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4880

Ключові слова:

інтерактивне навчання, інтерактивні технології, навчання морфології

Анотація

Проаналізовано інтерактивні технології в контексті особистісно зорієнтованого навчання. Розкрито особливості використання інтерактивних технологій на уроках української мови . Висвітлено специфіку впровадження інтерактивних технологій в процес вивчення морфології. Обґрунтовано, що визначальною умовою ефективного застосування інтерактивних методів на уроках української мови є сукупність методичних підходів, які програмують позицію учня як активного учасника навчального процесу. На конкретних прикладах доведено ефективність використання комунікативно-ситуативних вправ в процесі вивчення морфології.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 103

Біографія автора

Л.С. Цоуфал, Криворізький державний педагогічний університет

старший викладач

Посилання

Варзацька Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади / Лариса Варзацька, Людмила Кратасюк // Дивослово. - 2005. - Л 2. - С.5-7.

Горошина О.М. Особливості використання інтерактивних методів навчання української мови в старших класах [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.bdpu.org/scientificpublishedpedagogics. andnaimcau -2010-Run.30

Кратасюк Л.Інтерактивні методи навчання. Розвиток комунікативних і мовленнєвих умінь /Людмила Кратасюк // Дивослово. - 2004. - № 10. - С.2-10.

Пентилюк М.І. Сучасний урок української мови / М.І.Пентилюк, Т.Г.Окуневич. - X.: Вид. група «Основа», 2007. - 176 с.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод.посіб. / О.І.Пометун, Л.В. Пироженко; за ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2004. - 192 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Цоуфал, Л. . (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОРФОЛОГІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 432–437. https://doi.org/10.31812/educdim.4880

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.