НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4885Ключові слова:
невербальна поведінка, комунікація, компетентністьАнотація
З’ясовано сутність невербальної комунікації, особливості сприймання і розуміння зовнішніх засобів виразності. Виявлено чинники успішного розвитку вмінь невербальної комунікації студентів засобом тестування на самооцінку рівня їх сформованості. Визначено, що найбільші складнощі у студентів пов’язані з розвитком експресивних жестів. Аргументовано, що розвиток невербальної поведінки в груповій взаємодії здійснюється шляхом залучення студентів до участі в рольових іграх, які потребують одночасно сприймати невербальні сигнали учасників гри й реагувати на них адекватними засобами невербалики.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бодалєв А.А. Восприятие й понимание человєка человеком / А.А.Бодалев. - М: Изд-во МГУ, 1982. -2000 с.
Лабунская В.А. Невербальнме средства общения / В.А.Лабунская. - Ростов: Изд-во Рост.ун-та, 1979 .- 135 с.
Макаренко А.С. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / А.С.Макаренко. - К., 1954. - (Твори: в 7 т. / А.С.Макаренко; т. 4).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 T.L. Shepelenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.