СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ У XXI СТОЛІТТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4946Ключові слова:
соціально-психологічний потенціал, юнацький вік, компоненти соціально-психологічного потенціалу, соціальна компетентність, особистість XXI століттяАнотація
Проаналізовано компоненти соціально-психологічного потенціалу особистості старшокласників. Виявлено їх психологічні закономірності й встановлено їх вплив на розвиток особистості в юнацькому віці. Детально розглянуто поняття «соціально-психологічний потенціал». Обґрунтовано труднощі підлітків в прояві соціальної компетентності. Охарактеризовано базові потреби старшокласників, що дозволяє зрозуміти психологічні проблеми розвитку соціально-психологічного потенціалу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Абульханова К.А. Про суб’єкта психічної діяльності / К.А. Абульханова. - К. : Наука, 1993. - 201 с.
Абрамова Г.С. Вікова психологія / Г.С. Абрамова. - К. : Педагогіка, 1997. - 298с.
Андрієвська Г.М. Педагогічна спрямованість / Г.М. Андрієвька. - Херсон : Лотос, 2007. - 410 с.
Корольов С.Л. Ціннісна спрямованість сучасної молоді / С.Л. Корольов // Філософія освіти. - 2003. - № 6. - С. 14-15.
Фіцула М. М. Педагогіка /М.М. Фіцула. -К.: Академвидав, 2003. - 527 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.V. Kondratyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.