СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ У XXI СТОЛІТТІ

Автор(и)

  • Н.В. Кондратюк Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4946

Ключові слова:

соціально-психологічний потенціал, юнацький вік, компоненти соціально-психологічного потенціалу, соціальна компетентність, особистість XXI століття

Анотація

Проаналізовано компоненти соціально-психологічного потенціалу особистості старшокласників. Виявлено їх психологічні закономірності й встановлено їх вплив на розвиток особистості в юнацькому віці. Детально розглянуто поняття «соціально-психологічний потенціал». Обґрунтовано труднощі підлітків в прояві соціальної компетентності. Охарактеризовано базові потреби старшокласників, що дозволяє зрозуміти психологічні проблеми розвитку соціально-психологічного потенціалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 100

Посилання

Абульханова К.А. Про суб’єкта психічної діяльності / К.А. Абульханова. - К. : Наука, 1993. - 201 с.

Абрамова Г.С. Вікова психологія / Г.С. Абрамова. - К. : Педагогіка, 1997. - 298с.

Андрієвська Г.М. Педагогічна спрямованість / Г.М. Андрієвька. - Херсон : Лотос, 2007. - 410 с.

Корольов С.Л. Ціннісна спрямованість сучасної молоді / С.Л. Корольов // Філософія освіти. - 2003. - № 6. - С. 14-15.

Фіцула М. М. Педагогіка /М.М. Фіцула. -К.: Академвидав, 2003. - 527 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Кондратюк, Н. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ У XXI СТОЛІТТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 266–271. https://doi.org/10.31812/educdim.4946

Номер

Розділ

Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон