ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ЗІ СТУДЕНТАМИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ДО САМОВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4948Ключові слова:
педагог, студент, взаємодія, самовихованняАнотація
Розглянуто зміст курсу «Самовиховання конкурентоспроможної особистості», який розроблений і структурований у відповідності з принципами та якостями, характерними для екзістенціально орієнтованої освіти. Акцентовано особливу увагу на тому, що провідним компонентом розробленого курсу є взаємодія педагога зі студентами, що ґрунтується на цінностях екзистенціалізму. Описано особливості рефлексивного управління діяльністю студента. Рекомендовано в процесі підготовки студентів до самовиховання використовувати методи, які б сприяли розвитку активності та формуванню внутрішній мотивації до самовиховної діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бубер М.Я. Я и ТЫ / М.Я. Бубер ; пер. с нем. Ю.С. Терентьева. - М. : Высш. шк., 1993.
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский ; под ред. В.В. Давыдова. -М.: Педагогика-Пресс, 1996.
Енциклопедія освіти / АПН України; головний ред. В.Г. Кремень. - К. : Юрінком Інтер. 2008.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 H.L. Cherepanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.