ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ЗІ СТУДЕНТАМИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ДО САМОВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Г.Л. Черепанова Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4948

Ключові слова:

педагог, студент, взаємодія, самовиховання

Анотація

Розглянуто зміст курсу «Самовиховання конкурентоспроможної особистості», який розроблений і структурований у відповідності з принципами та якостями, характерними для екзістенціально орієнтованої освіти. Акцентовано особливу увагу на тому, що провідним компонентом розробленого курсу є взаємодія педагога зі студентами, що ґрунтується на цінностях екзистенціалізму. Описано особливості рефлексивного управління діяльністю студента. Рекомендовано в процесі підготовки студентів до самовиховання використовувати методи, які б сприяли розвитку активності та формуванню внутрішній мотивації до самовиховної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 82

Посилання

Бубер М.Я. Я и ТЫ / М.Я. Бубер ; пер. с нем. Ю.С. Терентьева. - М. : Высш. шк., 1993.

Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский ; под ред. В.В. Давыдова. -М.: Педагогика-Пресс, 1996.

Енциклопедія освіти / АПН України; головний ред. В.Г. Кремень. - К. : Юрінком Інтер. 2008.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Черепанова, Г. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ЗІ СТУДЕНТАМИ В ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ДО САМОВИХОВАННЯ. Educational Dimension, 29, 272–277. https://doi.org/10.31812/educdim.4948

Номер

Розділ

Професійна взаємодія як умова особистісного розвитку