УТВЕРДЖЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СЕРЕД МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4986Ключові слова:
здоров'я, здоровий спосіб життя, компетентністьАнотація
Висвітлено актуальну проблему збереження здоров’я, яке є запорукою розвитку гармонійної особистості та професійних якостей майбутніх учителів початкових класів. Експериментально апробовано та впроваджено у навчально-виховний процес моделі професійно-прикладних основ формування здорового способу життя. На основі проведеного дослідження зроблено висновок, що необхідно підвищувати валеологічну культуру майбутніх учителів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Акімова І. М. Утвердження здорового способу життя серед учнів початкових класів / І. М. Акімова // Початкове навчання і виховання. - 2009. -№ 31 (215). - С.2-5.
Ващенко О. Здоровий спосіб життя - важливий чинник виховання особистості теоретико-методологічний аспект / О. Ващгнко // Початкова школа. - 2004. - № 4. - С. 48-50.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад, і голов. ред. В. Т. Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ « Перун», 2009. - С. 455.
Дубогай О. та ін. Інтеграція пізнавальної рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів: Методичний посібник для вчителів початкової школи та фізичної культури, студентів та батьків. -К.: Оріяни, 2001. - 152 с.
Формування здорового способу життя молоді проблеми і перспективи: Навч. посіб [О. Яременко та ін], — К.: Український інститут соціальних досліджень, 2000. - 232 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.V. Razmolodchikova, A.V. Ryabovol
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.