ПСИХОЕМОЦІЙНІ УСТАНОВКИ ЯК ЗАСІБ ЗМІЦНЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4993Ключові слова:
психоемоційні установки, гармонійний розвиток, здоров'я учнів, позитивні відчуття, емоційна відкритістьАнотація
Обґрунтовано, що у молодшого школяра завдяки пережитим невдачам і успіхам формуються відповідні різноманітні емоції, що набувають певної змістовності, глибини та стійкості. Запропоновано застосування в роботі з молодшими школярами спеціально підібраних віршів (ранкових привітань і настанов), які відіграють роль психоемоційних установок. Доведено, що психоемоційні установки підтримують душевний комфорт кожної дитини і, як результат, зміцнюють психічне здоров’я.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гордуз Н. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної
мови / Н. Гордуз // Початкова школа. - 2003. - № 4. - С. 1-4.
Державна національна програма «Освіта». Україна XXI століття. -К.- 1994.
Інноваційні методи роботи в початковій школі / Автор - упорядник: Шейко Г .
К .- X.: Видавництво „Ранок ", 2008 . - 208 с.
Кириленко С. Здоров 'я дітей: інноваційний підхід / С. Кириленко // Науковий світ.
- 2005. - №7.
Ковалько В.І. Здоров'язберігаючі технології в початкові й школі / В.І.
Ковалько. -X. : Ранок, 2008.
Кондрацька Л.В. Веселкова стежечка / Л.В. Кондрацька. - Т. : Навчальна книга
- Богдан; Львів Світ, 2007.
Немов Р.С. Психологія емоційних явищ / Р.С. Немов. - М. : Просвєщение,
Омельченко Л.П. Здоров'ятворча педагогіка / Л.П. Омельченко, О.В.
Омельченко. - X.: Основа, 2008.
Яцента Л. Формування якостей читання як методична проблема / Л. Яцента //
Початкова школа. - 2008. - № 9 - С. З - 6.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.M. Terletsʹka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.