ЄДНІСТЬ І ЦІЛІСНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО- ЕМОЦІЙНИХ ВІДНОСИН І ЗМІСТУ ОСВІТИ У ДИДАКТИЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5002Анотація
Стаття присвячена інтегральному процесу. дидактичній взаємодії вчителя та учнів. У ній досліджується провідний внутрішній взаємозв'язок даного процесу - єдність та цілісність інтелектуально-емоційних відносин вчителя та учнів та змісту освіти. Зроблено висновки для підготовки вчителя до дидактичної взаємодії з учнями.
Завантаження
Metrics
Посилання
Брунер Дж. П роцес обучения: За пределами непосредственной информации /Пер. сангл. О.К.Тихомирова.-М. АПН РСФСР, 1992
Васильев И.А., Поплужный В.Л, Тихомиров O.K. Эмоции и мышление. - М.:МГУ, 1990
Краткий психологический словарь / Под общ. ред. А.В.Петровского, М.Г.Ярошенко. - М. : Политиздат, 1985
Обухова Л.Ф. Концепция Жана Пиаже: за и против. М. : МГУ, 1981
Пейперт С. Переворот в сознании: Дети, компьютеры и плодотворные идеи / Пер. с англ. - М.: Педагогика, 1989
Пиаже Ж. Избранные психологические труды / Пер. с франц,- М. : Просвещение, 1969
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии. - М ,1973
Современная дидактика: Теория и практика / Под ред. И.Я. Лернера, И.К. Журавлева, - М.: Изд.ИТП и МИО РАО, 1993
Филиппенко Н.И. Системный анализ понятия “дидактическое взаимодействие учителя и учащихся” // Формування творчої особистості в навчальному процесі: 36.наук.статей. - Кривий Ріг, 1994
Флейвелл Дж.Х. Генетическая психология Жана Пиаже. М : Просвещение, 1967
Холодная М.А. Структурная организация индивидуального интеллекта. Дис. ... д-ра психол.наук. - М., 1990.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 1999 Н.І. Filipenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.