УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5027Анотація
Формування дослідницьких інтересів може бути досить ефективним, якщо забезпечити тісний зв'язок навчально-пізнавальної та навчально-дослідної діяльності учнів. Дидактичні умови, в залежності від змістовної, процесуальної та
мотиваційної сторони навчально-дослідницької роботи, повинні бути організовані з урахуванням можливостей, здібностей та досвіду пізнавальної активності учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 120
/ PDF downloads: 68
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
10-12-2000
Як цитувати
Кравцова, І. (2000). УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 71–77. https://doi.org/10.31812/educdim.5027
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 І.А. Kravtsova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.