ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5074Анотація
У статті розкриваються поняття «творчість «задатки», «здібності», теоретичні параметри яких сприяють детальному розгляду питання формування готовності майбутніх вчителів музики до розвитку творчих здібності учнів. Установлено, що професійне становлення фахівця більш ефективно у процесі індивідуальних занять.
Завантаження
Metrics
Посилання
Поташник М.М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт. - К.: 1988.
Рудик П.А. Психология. - М., 1955.
Теплов Б.М. Избранные труды. В 2-х т., (т.1) М.: Прос., Сухомлинский В.А. О воспитании. М., 1979.
Дмитриева Л. Детское музыкальное творчество как метод воспитания // Музыкальное воспитание в школе, вып.11 - М., 1999.
Педагогический поиск: составитель И.Н. Баженова. М.: Педагогика, 1990.
Ростовський О.Я. Методика викладання музики у початковій школі. // Навчально-методичний посібник. - К., 1995.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 O.V. Laduba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.