ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

  • Ю.В. Локарєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5455

Анотація

The article investigates the present today situation in terms of professional preparation of a future teacher as well as ways of effectively enhancing students’ professionalism at the art teachers department.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 52

Посилання

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.:Рад.шк.,1989. - 608 с.

Кузьміна Н.В. Очерки психологии труда учителя // Психологическая структура деятельности учителя и формирование его личности. - Л.:ЛГУ,1967. - 181 с.

Захарченко Е.Ю.Учитель глазами учащихся // Педагогіка. - 1999. - №1. - С. 60-65.

Орлов A.A. Современный учитель: социальный престиж и профессиональный статус // Педагогіка. - 1999. - №7. - С. 60-68.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Наук.-метод.посібник. - K.: ІЗІМНД998. - 204 с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Локарєва Y. (2004). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 213–217. https://doi.org/10.31812/educdim.5455

Номер

Розділ

Підготовка майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання