ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ МОДЕРНІЗАЦІЇ ТА РЕФОРМУВАННЯ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Автор(и)

  • В.Ю. Ковальчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5508

Анотація

The article deals with certain educational problems of nowadayscommuniti: the mice of illiterate, the expulsion of pupils from schools, inadéquate level graduates.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 49

Посилання

Державна національна програма “Освіта: Україна XXI століття”. - K.: Райдуга, 1994. -61 с.

Савченко О .Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - K.: Абрис, 1997. - 416 с.

Гегель Г.В.Ф. Система наук. Ч. 1. Феноменология духа / Г. Шпет (пер). - Репр. изд. 1959 г. - СПб.: Наука, 1999. - 444 с.

Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики: Посібник для вчителя. - K.: Рад. школа, 1990. - 207 с.

Бойченко Т.Є., Савченко О.Я. Основи здоров’я. Підручник для 1 класу. -K.: Навчальна книга, 2002. - 96 с.

Гришина Т.В. До джерел рівневої диференціації // Рідна школа. - 1995. - № 7-8. - С. 25-29.

Кларин М.В. Обучение на основе полного усвоения (Анализ мирового опыта) // Дифференциация как система. - М.: Новая школа, 1992. - Ч. 1.

Кремень В.Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, роздуми, перспективи). - K.: Грамота, 2003. - 216 с.

Курс лекций по социологии образования: Учебное пособие для вузов / Под общ. ред. В.И.Астаховой. - X.: Изд-во НУА, 2003. - 423 с.

Education at a Glance OECD 1997. - P., 1997.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Ковальчук V. (2022). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ МОДЕРНІЗАЦІЇ ТА РЕФОРМУВАННЯ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Educational Dimension, 11, 3–14. https://doi.org/10.31812/educdim.5508

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи