ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • А.А. Слободянюк
  • B.M. Лиc

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5509

Анотація

The article deals with the organization of studying psychological and pedagogical subjects for students of technical universities.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 43

Посилання

Национальная доктрина развития образования в XXI веке. - К., 2001.- С . 16-17.

Вища освіта України і Болонський процесс // Навчальна програма. - Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 18с.

Высшее техническое образование (педагогический, дидактический и социально-психологический аспекты). Козлакова Г.А., Маригодов В.К., Слободянюк А.А.: Монография. - Севастополь: Изд-во СевГТУ, 2001. - 268 с.: ил.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Слободянюк, А., & Лиc V. (2022). ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Educational Dimension, 11, 14–18. https://doi.org/10.31812/educdim.5509

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи