ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • С.В. Шаталова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5524

Анотація

The article reveals some prior directions as for investigating foreign language communication competence as a particular feature of primary school teacher professional skills.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 52

Посилання

Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі // English language and

culture. - 2004. - № 6. - С. 3-8.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. - М.: Просвещение, 1991. - 222с.

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1987. - 190 с.

Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. - 2-е изд. - М.: Просвещение,

- 223 с.

Талызина Н.Ф. Педагогическая психология: Учебник для студентов средних пед. учеб. заведений. - 2-е изд.,

стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1998. - 288 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Шаталова S. (2022). ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Educational Dimension, 11, 121–131. https://doi.org/10.31812/educdim.5524

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи