ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ОПТИМАЛЬНА УМОВА ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5534Анотація
In this article organizing o f training the dialogue interaction o f pedagogical universities’ students is considered. One of the effective forms o f the training that develops readiness to the interaction and communicative competence is “workshop”.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи Методичний посібник для студентів магістратури. - К Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с.
Нечаева Л.В. Подготовка студентов педагогических институтов к взаимодействию с учащимися: Автореф
д и с.... канд. пед. наук: 13. 00. 01. / Харьковский государственный педагогический институт им. Г.С.
Сковороды. - X., 1991.-18 с.
Роменець В.А., Маноха І.ГІ. Історія психології XX століття: Навчальний посібник. - К.: Либідь, 2003. - 992 с.
Фопель К. Эффективный воркшоп. Динамическое обучение: Пер. с нем. - М.: Генезис, 2003. - 368 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 О.І. Kopitsa
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.