ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ОПТИМАЛЬНА УМОВА ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.І. Копіца

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5534

Анотація

In this article organizing o f training the dialogue interaction o f pedagogical universities’ students is considered. One of the effective forms o f the training that develops readiness to the interaction and communicative competence is “workshop”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113 / PDF downloads: 61

Посилання

Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи Методичний посібник для студентів магістратури. - К Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с.

Нечаева Л.В. Подготовка студентов педагогических институтов к взаимодействию с учащимися: Автореф

д и с.... канд. пед. наук: 13. 00. 01. / Харьковский государственный педагогический институт им. Г.С.

Сковороды. - X., 1991.-18 с.

Роменець В.А., Маноха І.ГІ. Історія психології XX століття: Навчальний посібник. - К.: Либідь, 2003. - 992 с.

Фопель К. Эффективный воркшоп. Динамическое обучение: Пер. с нем. - М.: Генезис, 2003. - 368 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Копіца, О. (2022). ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ОПТИМАЛЬНА УМОВА ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 205–211. https://doi.org/10.31812/educdim.5534

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи