ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ — ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5586Анотація
This article is devoted to forming of active professional position of future teachers by means of using role perspective principle and problem approach during pedagogical training.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 53
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
26-05-2022
Як цитувати
Щербина S. (2022). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ — ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 12, 29–34. https://doi.org/10.31812/educdim.5586
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 S.V. Shcherbyna
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.