ВЕРБАЛЬНІ I НЕВЕРБАЛЬНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ДЕКОРАТИВНО- П PH КЛАДНЕ М ИСТЕЦТВО”
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5749Ключові слова:
сприймання, мислення, здатність до навчання, вербальні і невербальні методи навчання, якість засвоєння знаньАнотація
Досліджується питання вибору методів навчання задля якісного и иоєння теоретичних знань, набуття практичних умінь та навичок студентами тшчапъних закладів художньо-педагогічної освіти з курсу “Декоративно-прикладне мистецтво”.
Завантаження
Metrics
Посилання
Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. - М.: Прогресс, 1974. 364 с.
Беспалов Б. И. Действие. Психологические механизмы визуального мышления. М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. 189 с.
Брушлинский А. В. О мышлении и его развитии // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 304 с. - С. 214
Бутенко В. Г. Педагогічні умови ефективного використання художнього середовища в естетичному вихованні школярів // Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в сучасних умовах: Збірник наукових праць. - Херсон, ХДУ, 2004.-С . 36-38.
Макаренко А. С. Вибрані педагогічні твори. Статті, лекції, виступи. - Харків: Радянська школа, 1947. 281 с. - С. 111.
Мейсеюк Н. Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 3-є видання, доповнене. 2001. - 608 с. С. 303-309.
Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. Работы советских психологов периода 1946-1980 гг. / Под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис /. М.: Изд-во Московского университета, 1981. 304 с. - С. 290-291.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 L.F. Eĭvas
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.