МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • В.Г. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5785

Ключові слова:

організаційна модель управління, пізнавальна діяльність, сприйняття, композиційні вміння

Анотація

У статті розглядається перспектива застосування організаційних моделей управління розвитком творчих здібностей студентів. Автор відводить особливе місце моделі контролю за виконання композиційних вправ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 50

Посилання

Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Прогресс, 1974. - 392 с.

Пикельная В. С. Теоретические основы управления (школоведческий аспект). - Мед. пособие. М.: Высшая школа, 1990. - 175 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4637

Рейзенкінд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя мистецьких дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи; 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології. - Кривий Ріг: КДІІУ, 2005. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5004

Рудницкая О. Г. Музика і культура особистості: проблема сучасної національної освіти. - К.: Віпол, 1998. - 193 с.

Щербина В. Г. Організаційні моделі в управлінні процесом формування композиційних умінь // Рідна школа. - № 7-8. 1999. - С. 50-53.

Щербина В. Г. Система композиционных упражнений в содержании подготовки будущих учителей зобразительного искусства: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.04. ИПГІІЮ АГ1Н. - К.: 2000. - 228 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Щербина V. (2022). МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 13, 294–300. https://doi.org/10.31812/educdim.5785