МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5785Ключові слова:
організаційна модель управління, пізнавальна діяльність, сприйняття, композиційні вмінняАнотація
У статті розглядається перспектива застосування організаційних моделей управління розвитком творчих здібностей студентів. Автор відводить особливе місце моделі контролю за виконання композиційних вправ.
Завантаження
Metrics
Посилання
Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Прогресс, 1974. - 392 с.
Пикельная В. С. Теоретические основы управления (школоведческий аспект). - Мед. пособие. М.: Высшая школа, 1990. - 175 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4637
Рейзенкінд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя мистецьких дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи; 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології. - Кривий Ріг: КДІІУ, 2005. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5004
Рудницкая О. Г. Музика і культура особистості: проблема сучасної національної освіти. - К.: Віпол, 1998. - 193 с.
Щербина В. Г. Організаційні моделі в управлінні процесом формування композиційних умінь // Рідна школа. - № 7-8. 1999. - С. 50-53.
Щербина В. Г. Система композиционных упражнений в содержании подготовки будущих учителей зобразительного искусства: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.04. ИПГІІЮ АГ1Н. - К.: 2000. - 228 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.H. Shcherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.