ОПРАВДАННЯ ДИЗАЙНОВОЇ ТВОРЧОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5817Анотація
Розглянуто фундаментальні засади творива. які визначають світогляд проектантів життя загалом і дизайнерів зокрема. Сформульовані завдання, які оправдують україно-руський підхід у дизайнуванні - пошук національної модерної форми в усіх аспектах її прояву, в тому числі й у космополітичному.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кантор К. Красота и польза. - М., 1967.
Хмельовський О. Теорія образотворення. - Луцьк, 2000.
Хмельовський О. Композиція фундаментальний стан вакууму, метод пізнання, образотворчості та формування середовища життя // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв: Мистецтво. Архітектура. - Харків, 2004. - No 3.
Хмельовський О. Теорія образотворення. - Кн. 2: образологіка системи бог і Бог. - Кн.З: Категорія образу. - Луцьк, 2002.
Хмельовський О. Трипільські біноклеподібні форми як знаково-речові прототипи етномодерного українського мислення // Фольклористичні зошити. - Луцьк, 2004. Вип.7.
Хмельовський О. Буквар // Терен. Луцьк, 2003. - 2004. - Ч. 2-5.
Шипов Г. Теория физического вакуума. - М., 1993; Косинов Н., Гарбарук В. Концепция физического вакуума - ключ познания мира // Фізичний вакуум і природа. К., 1999.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O. Khmelovsky
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.